AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Sitter og hører på triste sanger i kveld etter å endelig innsett at min FF ikke vil noe mer. Han behandler meg som dritt, men dum som jeg er så tar jeg ham imot med åpne armer når han finner det for godt å sette av litt tid til meg. Jeg blir nedprioritert og ignorert og han vil bare møtes hvis han ikke har noe annet å finne på. ÆSJ, jeg er så sint på meg selv! Han skulle for eksempel komme i ettermiddag, men jeg stod i dusjen da han ringte for å si at han var framme, så jeg fikk ikke tatt den. Da jeg etter 5 minutter ringte opp igjen var han på vei hjem igjen (!). Så viktig var jeg Jeg hadde ordnet meg skikkelig og ryddet leiligheten, men sa selvsagt ikke det til ham. Jeg må jo bare oppføre meg "casual" siden jeg har skjønt for lengst at jeg egentlig ikke betyr noe. Men allikevel så har jeg det lille håpet .. Og jadda, han skulle ringe når han hadde kommet hjem. Hørte jeg noe? Ånei du. Og før dere sier noe - jeg VET at han ikke er verdt det og at jeg er dum som pokker som i det hele tatt gidder. Jeg har faktisk aldri blitt behandlet slik før. Jeg har alltid falt for de snille og de som er forelsket tilbake, så dette er helt nytt for meg. Ja, jeg måtte bare få ut frustrasjonen. Drittmann!! Jeg skal ta skikkelig hevn en dag. Invitere ham over og gi ham en liten dose av egen medisin Da kan han bli stående på fortauet og lure på hvorfor jeg ikke svarer når han ringer. Men hvorfor er det så vanskelig å ignorere SMS'er jeg får av ham? FILLERN! Anonymous poster hash: 3b47b...b74 Anonymous poster hash: a1fb5...9c7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 FotballFrue? Han? Anonymous poster hash: 73df4...01c 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 FuckFriend? Anonymous poster hash: a1fb5...9c7
Apehjerne Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Eeeh? Dere er sengevenner, ikke kjærester. HAn er ikke en dritt fordi han behandler deg nettopp som en FF ( for det erdetdu er) 10
Apehjerne Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Og nei han kommer neppe til å stå på fortauet å lure på hvrorfor su ikke svarer. Han har ikke følelser for deg. Dere er kun FF som sagt 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Det går jo an å behandle hverandre med respekt selv om bare er FF. Anonymous poster hash: ef9e1...639 6
Guybrush Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Sitter og hører på triste sanger i kveld etter å endelig innsett at min FF ikke vil noe mer. Han behandler meg som dritt, men dum som jeg er så tar jeg ham imot med åpne armer når han finner det for godt å sette av litt tid til meg. Jeg blir nedprioritert og ignorert og han vil bare møtes hvis han ikke har noe annet å finne på. ÆSJ, jeg er så sint på meg selv! Han skulle for eksempel komme i ettermiddag, men jeg stod i dusjen da han ringte for å si at han var framme, så jeg fikk ikke tatt den. Da jeg etter 5 minutter ringte opp igjen var han på vei hjem igjen (!). Så viktig var jeg Jeg hadde ordnet meg skikkelig og ryddet leiligheten, men sa selvsagt ikke det til ham. Jeg må jo bare oppføre meg "casual" siden jeg har skjønt for lengst at jeg egentlig ikke betyr noe. Men allikevel så har jeg det lille håpet .. Og jadda, han skulle ringe når han hadde kommet hjem. Hørte jeg noe? Ånei du. Og før dere sier noe - jeg VET at han ikke er verdt det og at jeg er dum som pokker som i det hele tatt gidder. Jeg har faktisk aldri blitt behandlet slik før. Jeg har alltid falt for de snille og de som er forelsket tilbake, så dette er helt nytt for meg. Ja, jeg måtte bare få ut frustrasjonen. Drittmann!! Jeg skal ta skikkelig hevn en dag. Invitere ham over og gi ham en liten dose av egen medisin Da kan han bli stående på fortauet og lure på hvorfor jeg ikke svarer når han ringer. Men hvorfor er det så vanskelig å ignorere SMS'er jeg får av ham? FILLERN! Anonymous poster hash: 3b47b...b74 Anonymous poster hash: a1fb5...9c7 Har han noen sinne sagt at han vil noe mer? Har han gitt noe klart inntrykk av at han er ute etter noe forhold med deg? Har du sagt ifra om at du blir ødelagt av at han behandler deg slik og at du har følelser for ham? Har du bedt ham holde seg unna siden du ønsker mer enn han kan gi? Hvis nei på overnevnte har han på sett og vis sitt på det "tørre", Han kan ikke direkte kalles drittsekk og kan lett unnskylde seg selv. Istedet for å se deg ihjæl på at han behandler deg dårlig bør du kanskje se i speilet og innse at det er du som er deg selv verst? Det er du som lar dette fortsette, det er du som lar deg selv bli skuffet, det er du som ikke tør å si ting høyt i fare for å få et svar du ikke ønsker. Som en trussel - jeg kjenner ei jente som har hatt et slikt forhold til en kar i nå 3-4 år. Hun er kjempeforelska og han vil ikke noe mer. Han har vært klar på det hele tiden og hun har innsett det men klarer ikke å la være å ta til takke med smulene. Resultatet er psykolog, søvnproblemer, angst og medisinering. Kom deg vekk, lær deg å sette pris på deg selv og ikke vær avhengig av slike menneskers bekreftelse. 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Det er ikke kjærlighet det er noe galt med, det som er galt er å føle kjærlighet for feil person. Ts, dette må du ha sett komme. Anonymous poster hash: aef16...703
Gjest Iben Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 (endret) FuckFriend? Anonymous poster hash: a1fb5...9c7 FistFucker edit: Ehrm...god natt, alle sammen! Endret 11. august 2014 av evnukken 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Uheldig... Men hvis du førsta skal gi han medisin, så bør du sette utrolig mye karry i den pillen, for medisinen i seg selv kommer ikke til å funke på han. Slutt med disse hevngreiene og kom deg videre. Anonymous poster hash: aef16...703
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 (endret) Det går jo an å behandle hverandre med respekt selv om bare er FF. Anonymous poster hash: ef9e1...639 Ja, enig. Høres ikke ut som han er spesielt interessert i å beholde seg som FF heller, siden han drar igjen etter 5 minutter og ikke kommer tilbake når han får vite du sto i dusjen. Han høres faktisk ut som en drittsekk, til tross for at man ikke kan forvente så mye av en FF. DUMP HAN! Endret 11. august 2014 av Evilposelos 4
Tøytigern Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 (endret) Har han noen sinne sagt at han vil noe mer? Har han gitt noe klart inntrykk av at han er ute etter noe forhold med deg? Har du sagt ifra om at du blir ødelagt av at han behandler deg slik og at du har følelser for ham? Har du bedt ham holde seg unna siden du ønsker mer enn han kan gi? Hvis nei på overnevnte har han på sett og vis sitt på det "tørre", Han kan ikke direkte kalles drittsekk og kan lett unnskylde seg selv. Istedet for å se deg ihjæl på at han behandler deg dårlig bør du kanskje se i speilet og innse at det er du som er deg selv verst? Det er du som lar dette fortsette, det er du som lar deg selv bli skuffet, det er du som ikke tør å si ting høyt i fare for å få et svar du ikke ønsker. Som en trussel - jeg kjenner ei jente som har hatt et slikt forhold til en kar i nå 3-4 år. Hun er kjempeforelska og han vil ikke noe mer. Han har vært klar på det hele tiden og hun har innsett det men klarer ikke å la være å ta til takke med smulene. Resultatet er psykolog, søvnproblemer, angst og medisinering. Kom deg vekk, lær deg å sette pris på deg selv og ikke vær avhengig av slike menneskers bekreftelse. Åååkeeii... Når noen må ta medisiner fordi hun er opphengt i en mann som ikke ønsker et forhold til henne er det ikke mannens feil at hun er søvnløs og medisinert...Da hadde personen trengt psykolog-behandling og medisiner uansett fordi personen i utgangspunktet lider av psykiske vanskeligheter; med eller uten noen fuck friend i bildet. Jeg tror ikke det er normalt å bli psykisk syk av å ha en fuck friend. Men det kan hende noen ikke greier å avslutte en relasjon til en annen person, fordi de er psykisk ustabile... Endret 11. august 2014 av Tøytigern
Tøytigern Skrevet 11. august 2014 #14 Skrevet 11. august 2014 Ja, enig. Høres ikke ut som han er spesielt interessert i å beholde seg som FF heller, siden han drar igjen etter 5 minutter og ikke kommer tilbake når han får vite du sto i dusjen. Han høres faktisk ut som en drittsekk, til tross for at man ikke kan forvente så mye av en FF. DUMP HAN! Man dumper ikke en fuck friend, fordi det ikke finnes noe forhold å avslutte... 2
Tøytigern Skrevet 11. august 2014 #15 Skrevet 11. august 2014 Og nei han kommer neppe til å stå på fortauet å lure på hvrorfor su ikke svarer. Han har ikke følelser for deg. Dere er kun FF som sagt Han kommer garantert ikke til å merke at hun "hevner seg" en gang... 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. august 2014 #16 Skrevet 11. august 2014 Man dumper ikke en fuck friend, fordi det ikke finnes noe forhold å avslutte... Joda det går man. Akkurat som man kan dumpe venner, bilselgere, telefonselgere, meglere og familie. DUMP! 3
Tøytigern Skrevet 11. august 2014 #17 Skrevet 11. august 2014 Joda det går man. Akkurat som man kan dumpe venner, bilselgere, telefonselgere, meglere og familie. DUMP! Eh, nei. Man dumper ikke venner og bilselgere. Man trekker seg ganske enkelt unna og slutter å ha kontakt, uten en masse drama. Kanskje TS sin Fuck Friend faktisk ikke bryr seg så voldsomt mye om å være akkurat TS sin Fuck Friend, fordi sexen ikke er spesielt god og fordi hun er for needy? Meget mulig. Han tok seg en tur for litt sengehygge, trodde hun ikke var hjemme allikevel og ble irritert, siden han hadde dratt dit uten at hun var der. Så ringer hun når han har dratt, men da er han jo hjemme igjen. Han drar jo ikke ut igjen da. 1
Tøytigern Skrevet 11. august 2014 #18 Skrevet 11. august 2014 Å dumpe en telefonselger var igrunnen en rimelig absurd tanke... Som om man har noen relasjon til en slik.
Tøytigern Skrevet 11. august 2014 #19 Skrevet 11. august 2014 FotballFrue? Han? Anonymous poster hash: 73df4...01c Slutt å dra det kvinnemennesket inn i alt mulig. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. august 2014 #20 Skrevet 11. august 2014 Eh, nei. Man dumper ikke venner og bilselgere. Man trekker seg ganske enkelt unna og slutter å ha kontakt, uten en masse drama. Kanskje TS sin Fuck Friend faktisk ikke bryr seg så voldsomt mye om å være akkurat TS sin Fuck Friend, fordi sexen ikke er spesielt god og fordi hun er for needy? Meget mulig. Han tok seg en tur for litt sengehygge, trodde hun ikke var hjemme allikevel og ble irritert, siden han hadde dratt dit uten at hun var der. Så ringer hun når han har dratt, men da er han jo hjemme igjen. Han drar jo ikke ut igjen da. Jo man dumper dem. Det er bare drittsekker som påstår at det ikke går ann å dumpe dem Er man FF, så har man jo inngått en avtale om sex. Man dumper dem ved å bryte avtalen. Kjenner du deg igjen i det du beskriver? At du behandler damer som dritt fordi de ikke er gode i senga eller vil mere enn deg? De fleste FF gjør ikke dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå