AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jeg skal fly til Oslo på torsdag, med norwegian, og har kun kjøpt håndbagasje, og ikke annen bagasje. Det jeg lurer på er om det er mulig å bestille bagasje nå, evt legge det til på billetten? Vet at jeg må betale ekstra for det, men ser nå at jeg helst burde ha med vanlig bagasje i tillegg. Flyturen er innenlands.Anonymous poster hash: aa6f7...564
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Det går an å endre på nettet om det er over et døgn til avreise. Logg inn og sjekk bestillingen, så ligger det en lenke der for å legge til bagasje. Jeg har også gjort det på flyplassen på avreisedag. Gå i skranken til Norwegian, så betaler du der for å få lagt til bagasje og så sjekker du inn som vanlig på automaten etterpå.
SKE87 Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Noen som vet om det koster mer å bestille bagasje i ettertid enn da man legger inn bestillingen?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Som regel er det (mye) billigere å forhåndsbestille ekstra bagasje enn å ta det på flyplassen når man reiser. Men er usikker på om det gjelder alle flyselskaper og både innenlands og utenlands. Dette står på flyselskapets nettsider. Anonymous poster hash: 5d730...648
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Er billigere å bestille på nett enn på flyplassen. Ser ut som det koster det samme å legge til en bagasje i nettbestillingen i ettertid som å bestille den samtidig med billetten. Bare gå inn på bestillingen din og se hva det koster, vel? Her er forøvrig prislisten: http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/tilleggstjenester/
SKE87 Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Er billigere å bestille på nett enn på flyplassen. Ser ut som det koster det samme å legge til en bagasje i nettbestillingen i ettertid som å bestille den samtidig med billetten. Bare gå inn på bestillingen din og se hva det koster, vel? Her er forøvrig prislisten:http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/tilleggstjenester/ I know google is my friend, men noen ganger erdet så lett å spørre alle de vitende personene her på KG Tusen takk! Jeg sjekker linken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå