AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Hei. Jeg og min familie skal reise til Tyrkia (Side) i september. Jeg har en 2 åring og det er første gang vi flyr med barnet. Så jeg lurer på en del. Jeg har lest at tyrkia ikke er så bra når det kommer til helsevesen? Og hva skal jeg gjøre for at barnet ikke for "propper" i ørene da flyet letter. Har hørt at noen gir nesestyver før flyet letter og det lander. Fungerer dette? Noen andre tips da det kommer til å ta med en 2 åring til "syden"?Anonymous poster hash: cce9b...b32
sebastianen Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 (endret) Nesestyver ? Det betyr da å slå noen i ansiktet..... Håper ikke du har tenkt å gjøre det. Tåteflaske er sikkert fint, med sugingen vil trykket utlignes . Helsevesenet i Tyrkia er helt greit, og du er sikkert forsikret, da får du den hjelpen du trenger . Endret 10. august 2014 av sebastianen 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Nesestyver ? Det betyr da å slå noen i ansiktet..... Håper ikke du har tenkt å gjøre det. Tåteflaske er sikkert fint, med sugingen vil trykket utlignes . Helsevesenet i Tyrkia er helt greit, og du er sikkert forsikret, da får du den hjelpen du trenger . Hehe... telefonen min som lager egne ord innimellom, mente nesespray TsAnonymous poster hash: cce9b...b32
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Ingen? Lurer også litt på hva jeg gjør i forhold til transport. Må jeg ta med meg barnesete?Anonymous poster hash: cce9b...b32
Gjest günes79 Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 (endret) - Endret 7. september 2014 av günes79 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå