Gå til innhold

Hva feiler meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en jente i ung aldersgruppe (under 20).

Jeg har slitt med diverse symptomer en stund (vanskelig og sette fingeren på nøyaktig hvor lenge da helsen min har blitt gradvis dårligere). Jeg har veldig ofte hodepine, jeg kan plutselig føle meg kvalm, føler meg ofte svimmel, har balanseproblemer, jeg er mye trøtt, hørselsproblemer mm.

Jeg har diffuse symptomer, men i det siste har jeg følt meg veldig trøtt, svimmel og sliter med balansen. I tillegg svartner det for meg ofte. Jeg har også fått nedsatt hørsel. Det føles av og til som om kroppen min lever sitt eget liv. Tipper immunforsvaret mitt også er lavt for jeg har vært mye syk i år og ekstra mye i det siste.

Hva feiler det meg?

Anonymous poster hash: 865ad...42f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør en lege

Anonymous poster hash: 221ef...bc3
  • Liker 5
Skrevet

Gå til legen ja. Typisk diffuse symptomer som kan være alt eller ingenting, alt fra pykiske plager til lave nivåer av noe eller mer alvorlig.

• Liker 1
Skrevet

Hei! Det høres som samme symptomene som jeg hadde før de etter 4 år kunne gi meg en diagnose. Jeg har Akustik neurinom, en tumor som ligger inni øret, mellom ørsel og balansenervene, ikke farlig bare irriterende. Dette er veldig skjelden så det har du nesten garantert ikke. Det du derimot kan ha er krystallsyken eller Meniers, dette er noe som kan behandles og forsvinne. Du bør gå til legen og få en henvisning til en øre-nese-hals-lege. Jeg mener ikke å skremme deg, men kjente igjen symptomene dine og vet hvordan du har det. Du er så ung så tror ikke det er noe farlig. Hos meg mente legen det var stress og ga meg ikke noe videre undersøkelse før jeg banket i bordet og fik en hørselstest som viste at noe var galt og jeg ble sendt videre til MR.

Anonymous poster hash: 96f41...864
  • Liker 1
Skrevet

Krystallsjuka kanskje? jeg hadde det. Var svimmel og kvalm. Følte meg småfull når jeg gikk. Når jeg bevegde meg i senga så svimlet det for meg. Har du det sånn?

Anonymous poster hash: 4528c...cff
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan bor du?

Har du fuktskader i boligen? Eller på jobb?

Anonymous poster hash: 598eb...620

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg tenkte også på krystallsyken.

Skrevet

Jern/blodmangel kanskje?

Anonymous poster hash: eb324...37e

Skrevet

Høres ut som lavt blodtrykk. Men her er det tur til legen som gjelder.

Anonymous poster hash: a847e...908
Skrevet

Høres veldig ut som mangel på jern og/eller b12. Gå til lege.

Anonymous poster hash: 4bac8...ed7
Skrevet

Som de andre her skriver: Dra til legen snarest mulig! Du må sikkert ta noen blodprøver og burde bli henvist til MR evt. CT av hodet.

Anonymous poster hash: 6a95e...6a7
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg ville bare forhøre meg her om dette var "nok" symptomer for å gå til lege, skal bestille legetime snarest :)

Anonymous poster hash: 865ad...42f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...