Gå til innhold

Tråder som nedvurderer kvinner og menn o.l.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest en del tråder på underforumet Singelforumet begynner jeg å lure på om det også kan være psykisk syke personer som kommenterer her? I mange tilfeller har det gått for langt og blitt direkte skittkasting. Med tanke på at alle kan kommentere og opprette tråder her, kan man begynne å lure på om noen ikke har det helt bra med seg selv, og skriver slemme og negative innlegg?

Hva tenker dere?



Anonymous poster hash: 0b9ce...fd1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at en del troller fordi de kjeder seg.

Det kan jo selvsagt også være trolling. Jeg blir litt skremt av å lese innlegg skrevet av enkelte brukere fordi disse virker å være så bastante, så absolutistiske. Og så mye kvinnehat hos enkelte da.

Anonymous poster hash: 0b9ce...fd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo selvsagt også være trolling. Jeg blir litt skremt av å lese innlegg skrevet av enkelte brukere fordi disse virker å være så bastante, så absolutistiske. Og så mye kvinnehat hos enkelte da.

Anonymous poster hash: 0b9ce...fd1

Ja jeg skjønner hva du mener. Men en ganske stor del av disse er kun folk som skriver for å provosere. De seriøse ser jeg på som mindre intelligente vesener som ikke er verdt tiden min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg skjønner hva du mener. Men en ganske stor del av disse er kun folk som skriver for å provosere. De seriøse ser jeg på som mindre intelligente vesener som ikke er verdt tiden min.

Hvordan klarer du å skille mellom trollere og folk med problemer? For eks. er det mange kvinner som har blitt fratatt sitt barn/barna av Barnevernet, og skriver kanskje innlegg her som kan virke veldig ufine eller lite reflekterte.

Kanskje er det slik at vi ikke vet og bare må la være å kommentere slike innlegg?

Anonymous poster hash: 0b9ce...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen bruker dette som et sted for å ventilere ut frustrasjon. Kanskje er det en del mennesker som har vonde opplevelser med det motsatte kjønn, trenger vel ikke være mindre intelligent for det. Det er en del generalisering her, men kanskje er det også slik at man poster disse (negative) generaliseringene for å få en bekreftelse på at det ikke er sånn...



Anonymous poster hash: 7ce4a...18e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å skille mellom trollere og folk med problemer? For eks. er det mange kvinner som har blitt fratatt sitt barn/barna av Barnevernet, og skriver kanskje innlegg her som kan virke veldig ufine eller lite reflekterte.Kanskje er det slik at vi ikke vet og bare må la være å kommentere slike innlegg? Anonymous poster hash: 0b9ce...fd1

Jeg prøver ikke skille dem, jeg ignorer bare innlegget og leser noe annet :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen bruker dette som et sted for å ventilere ut frustrasjon. Kanskje er det en del mennesker som har vonde opplevelser med det motsatte kjønn, trenger vel ikke være mindre intelligent for det. Det er en del generalisering her, men kanskje er det også slik at man poster disse (negative) generaliseringene for å få en bekreftelse på at det ikke er sånn... Anonymous poster hash: 7ce4a...18e

Det er mange frustrerte brukere her som trenger bekreftelser om alt mulig. Og jo, du er mindre intelligent om du helt oppriktig hater alle kvinner fordi en selv har dårlig erfaring med de. Da er de ikke smarte nok til å innse at de selv er problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...