Gå til innhold

Jakten på orgasmen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 26 år og har enda ikke fått orgasme under sex! Får det kun når jeg onanerer og da må jeg ligge på magen og gnikke samtidig som jeg har noe inni meg.

Hvordan kan jeg komme med en partner?

Anonymous poster hash: 4f762...2e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 26 år og har enda ikke fått orgasme under sex! Får det kun når jeg onanerer og da må jeg ligge på magen og gnikke samtidig som jeg har noe inni meg.

Penishylse med klitorisvibrator:)

Anonymous poster hash: 50133...b0b

Skrevet

Jeg var sammen med en fyr i 9 år og de 8 første årene opplevde jeg ikke en eneste orgasme. Kun når jeg onanerte.

Men etter 8 år så fikk jeg det til. Det jeg fant ut var hvis jeg satt oppå og i tilegg ridde han sånn at klitoris ble stimulert så fikk jeg orgasme. Nå var ikke han verdens beste elsker og veldig egoistisk i senga.

Men har hatt to forhold etter han. Nå får jeg orgasme hver gang, og jeg får lett orgasme. Men jeg får kun orgasme når jeg sitter oppå eller han ligger oppå meg og tett inn til så klitorisen også blir stimulert.

Prøv å sitte oppå han, og bevege deg frem og tilbake menst du sitter helt nede, og pass på så du kommer i kontakt med klitoris :) prøv det.. Kåtere du er når du skal ha sex, til lettere er det.

Jeg trudde aldri jeg skulle få orgasme ved samleie og godtok at sånn var det.

Anonymous poster hash: 70f19...c30

Skrevet

Hva med å onanere med hjelp fra mannen? Feks at du ligger på magen med han bak og i deg? Så styrer du leken? Eller at han evt styrer dildo eller hva du liker å ha i deg mens du onanerer? Et steg av gangen og det første er å inkludere mannen på en eller annen måte, evt at dere onanerer sammen. Det kan nesten være mer intimt og nært det å onanere sammen en å ha sex sammen, og når dere klarer det uten ubehag blir det enklere å gi slipp på seg selv under sex også. :)

Anonymous poster hash: fb504...950

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...