beige Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 har nettopp lagt ferdigmalte, slette veggplater og det er en del flekker etter monteringa. mørke fingermerker osv.. hvordan vasker jeg bort dette? har prøvd med våt klut. hvilke rengjøringsmidler kan jeg bruke uten å ødelegge malinga?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 De skal tåle milde vaskemidler, for eksempel litt zalo i vann. Bruk en vanlig klut uten mikrofiber. Anonymous poster hash: f1749...93b
beige Skrevet 10. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2014 har prøvd med zalo på sprayflaske, det tok ikke alt
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 har nettopp lagt ferdigmalte, slette veggplater og det er en del flekker etter monteringa. mørke fingermerker osv.. hvordan vasker jeg bort dette? har prøvd med våt klut. hvilke rengjøringsmidler kan jeg bruke uten å ødelegge malinga? Kan jeg spørre deg om du er fornøyd med resultatet? Ser du skillene mellom platene godt? Jeg har også lyst på slette vegger her vi bor, men er redd for at det blir veldig synlig skille. Anonymous poster hash: 8b1a6...dc2
beige Skrevet 12. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2014 Er ganske fornøyd, skøytene, men de vises litt ja, men heller det en panelplater. Mye enklere å male om jeg vil i framtida, pluss at jeg synes panel er så hytteaktig. MEN, vi har lagt plater i et litt gammelt hus som viste seg å være litt skjevt her å der, så noen plasser vises skøyten irriterende mye. Satser på å skjule med møbler!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå