AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jeg har i de siste 4-5 månedene vært ekstremt opp og ned i humøret. Det vil si, jeg er kjempelei meg for ingenting, så kan jeg være glad, neste øyeblikk er jeg dødsirritert og sur. Jeg prøver å kontrollere det og ta meg sammen. Men det hjelper ikke! Hva kan gjøre dette? Hva kan jeg gjøre med dette? Blir helt sprø! Og synes ikke det er rett overfor familien heller.. Anonymous poster hash: ece8e...6ab
Gjest Kv84 Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jeg også og går på antidepressiva. Forpulte piller som funker jævlig bra....
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Jeg også og går på antidepressiva. Forpulte piller som funker jævlig bra.... Men tror ikke jeg er deprimert?Anonymous poster hash: ece8e...6ab
Gjest Kv84 Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Men tror ikke jeg er deprimert?Anonymous poster hash: ece8e...6ab Kan godt hende du ikke er det, jeg ble først rundt 20 år gjør jeg skjønte jeg var deprimert og begynte på piller. Ser jeg på meg selv som liten og hva jeg har blitt fortalt skjønner jeg at jeg nok har vært det fra barnehagen av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå