Gå til innhold

Er folk opptatt av høyde?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vet dette virker teit, men jeg blir nysgjerrig på om folk er opptatt av høyde, og syntes noen høyder er penere enn andre?

Personlig mener jeg jo at det ikke har noe å si, da alle har det utseende de har uavhengig av høyden, og kroppsfasong osv. Nå mener jeg jo ikke ekstreme tilfeller, men helt vanlige høyder...

Jeg har fått så mange kommentarer i det siste på at jeg er så lav, og jeg får spørsmål om hvordan jeg finner klær osv?? Jeg skjønner meg ikke på folk, jeg er 165cm høy og bruker vanligvis M (38) i klær.. Er ikke det helt normalt?

Omtrent alle jenter jeg ser på gata er jo på min høyde?

Anonymous poster hash: 62d6d...f57
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt normal høyde ja.

Skrevet

Hei!

Jeg vet dette virker teit, men jeg blir nysgjerrig på om folk er opptatt av høyde, og syntes noen høyder er penere enn andre?

Personlig mener jeg jo at det ikke har noe å si, da alle har det utseende de har uavhengig av høyden, og kroppsfasong osv. Nå mener jeg jo ikke ekstreme tilfeller, men helt vanlige høyder...

Jeg har fått så mange kommentarer i det siste på at jeg er så lav, og jeg får spørsmål om hvordan jeg finner klær osv?? Jeg skjønner meg ikke på folk, jeg er 165cm høy og bruker vanligvis M (38) i klær.. Er ikke det helt normalt?

Omtrent alle jenter jeg ser på gata er jo på min høyde?

Anonymous poster hash: 62d6d...f57

Du har jo så og si normal høyde. Gjennomsnitthøyden på damer her i landet er 167 cm. De færreste ser forskjell på 1-2 cm uansett. Tror kvinner er nok mer opptatt av menns høyde, enn menn er opptatt av kvinners høyde.

Anonymous poster hash: 738c6...1e4

Skrevet

Alle er vel fine på hver sin måte. Er ikke mal på hva som er perfekt. Og din høyde er helt normal. Er de som sier det over 220 cm.eller? Eller så er de rett og slett tette i huet.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er bare vrange mennesker som henger seg opp i høyde. Ok, jeg kan forstå det hvis vi snakker ekstreme forskjeller på 20 til 30 cm, men hallo, hvem har lagret personligheten sin i høyden?

Skrevet

I 2010 var gjennomsnittshøyden i Norge 180 for menn, 168 for kvinner.

Du er da under gjennomsnittshøyden, jeg er ikke enig med den som skrev at noen få centimeter ikke viser.

Jeg tror at vi vil se statistikker som går nedover på centimeterskalaen, for jeg synes det er flere og flere lavere, spesielt jenter, og da mener jeg + - 163 cm, noe som vil dra ned statistikken. Det blir spennende å se om noen år.

Anonymous poster hash: df095...ba5
Skrevet

Jeg personlig foretrekker høye jenter, men det er veldig forskjellig fra mann til mann

Anonymous poster hash: b60d3...d2a
Skrevet

Kvinner er opptatt av høyde, menn er opptatt av vekt.

Anonymous poster hash: 47d74...7af
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er 155, for sjelden høre at jeg er lav. Kanskje jeg omgås folk som tenker før de snakker ;)

Jeg tenker sjelden over høyde, men ser fort om noen er lavere enn meg, siden jeg er lav selv så legger jeg merke til det. Om jeg skal reagere på at andre er høye så må de være veldig høye, type 1,95 på menn og 1,80 på kvinner. Folk kommer i forskjellig innpakning, hvorfor bry seg tenker nå jeg.

Anonymous poster hash: aa063...5a0
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes helt klart at det er det peneste å være høy på begge kjønn.

Når det er sagt er ikke du spesielt lav, såvidt under snittet. Og jeg er heller ikke spesielt høy, kunne gjerne hatt noen cm til, men er ikke noe jeg heller bryr meg veldig om.

Skrevet

Syntes det er fint når menn er svært høye, typ 195-200.

Skrevet

DU er lav? Jeg er 156 :-P
Fikk mange kommentarer på at jeg var lav når jeg var fjortis, men aldri nå lenger.
Har egentlig også bare opplevd at de fleste syns det er søtt. :b
(Jeg hadde veldig komplekser for det før, og jeg er ikke akkurat superfornøyd, men får ikke gjort noe med det så!)

Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Folk liker å kommentere høyden min, er 6 cm ifra å være dverg :O Har ikke problemer med høyden min, ville ikke vært noe høyere :)

Endret av Keikolina
Skrevet

Jeg er 152 og kunne virkelig ønske jeg vsr høy. Ser at mange, veldig mange, foretrekker høye damer :-(

Anonymous poster hash: b26c5...d5b

Skrevet

Oppdaget at alle jentene jeg likte på VGS og utover alltid var lave og slank, når det gikk mye igjen så begynte jeg å tenke over at det må være en preferanse.

Jeg har vært med jenter som er høye (170+) middels (160+) og lave (150+), men merker at sistnevnte er foretrukket i den forstand at jeg tenker over det når jeg holder rundt/ligger inntil en middels eller høy, så ja, jeg er nok litt opptatt av høyde i den forstand. Er også opptatt av slankhet, som noen påpeker at menn er. Og jeg tror jeg tenker det samme om høyde som om slankhet.. kroppsfasongen er mer petite og feminin på de som er lav. De har ofte vakre søte hender, skuldre osv enn de som er høyere.

Men det er nok av menn som ikke bryr seg eller som ikke har preferanse rundt dette med høyde. Jeg hadde ikke droppet drømmedama om hun ikke hadde drømmehøyden, det er andre ting som også legges vekt på.

Anonymous poster hash: 3dbfd...a64
  • Liker 2
Skrevet

Kvinner er opptatt av høyde, menn er opptatt av vekt.

Anonymous poster hash: 47d74...7af

Kvinner er opptatt av høyde. Kvinner er opptatt av vekt.

Anonymous poster hash: 402f9...67c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...