Gå til innhold

Kent i Donkeyboy sammen med rosablogger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg likte Donkeyboy godt før, syntes de hadde en kul, laidback stil. Selv om jeg ikke bør generalisere hele bandet så må jeg innrømme at jeg synes Donkeyboy har gått fra kult band til litt sånn "hits for kids"- band. Dette godt hjulpet av at frontfiguren har fått seg en kjæreste som er av typen det går svært mange av på dusinet om dagen.

En rosablogger."Anti jantelov!"

Poseringer, bilder fra treningsstudio, alenemor, trutmunn, ja du kjenner typen.

Isolert sett er det ei relativt søt jente, men hun stikker litt kjepper i hjula på seg med skrytebilder, treningsbilder og rosablogg.

Sett det før liksom. Nå har Kent blitt litt parodi han også. Mulig det er kjærligheten som gjør blind. Eller kanskje han alltid hadde en speil-posør i magen.

Vet også en ting eller to om hva det overdrevne fokuset på kropp og trening kan føre til. Nå skal ikke denne jenta få all skylda for hvordan det har blitt i 2014,men alle har vi et ansvar?

Anonymous poster hash: 4d24f...678

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... hvilken blogger er så dette? :)



Anonymous poster hash: b4ea5...2ba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du vil diskutere egentlig? At musikken til Donkeyboy har endret seg? At bandet har endret seg fordi frontfiguren er sammen med noen som legger ut skrytebilder, trutmunnbilder, treningsbilder og andre poseringsbilder (Eeehhh....)? Eller at ulike media fokuserer for mye på kropp og trening uten å engang linke til eksemplet av en eller annen blogger du nevner?

Bra for fyren at han tydligvis ikke lar seg skremme av en såkalt rosablogger. Du vet; There's more here than meets the eye ;)

Anonymous poster hash: 65542...291

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn elsker vel jenter med trutmunn, egen blogg + levebrød, stuttepupper og treningsfanatikere? :)



Anonymous poster hash: 0a8c1...f7b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du vil diskutere egentlig? At musikken til Donkeyboy har endret seg? At bandet har endret seg fordi frontfiguren er sammen med noen som legger ut skrytebilder, trutmunnbilder, treningsbilder og andre poseringsbilder (Eeehhh....)? Eller at ulike media fokuserer for mye på kropp og trening uten å engang linke til eksemplet av en eller annen blogger du nevner?

Bra for fyren at han tydligvis ikke lar seg skremme av en såkalt rosablogger. Du vet; There's more here than meets the eye ;)

Står hva hun heter på instagram over her. Derifra kan du trøkke deg inn på bloggen. Ønsket ikke å lage noe reklameinnlegg.

Hadde vel heller ikke så mye å diskuterer, bare litt frustrasjon over det bloggsamfunnet vi lever i og hvor fokuset ligger i dag. For en gjeng med hodeløse høns vi er i ferd med å utvikle oss til å bli.

Mulig det finnes mer bak fasaden, men folk som presenterer seg på den måten der er ofte litt grunne. Såpass dømmende er jeg faktisk ;-)

Anonymous poster hash: 65542...291

Anonymous poster hash: 4d24f...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle menn elsker vel jenter med trutmunn, egen blogg + levebrød, stuttepupper og treningsfanatikere? :)

Haha, Gud jeg håper virkelig ikke det?

Var kanskje det som var litt av "poenget" mitt; at jeg trodde Kent Sundberg gikk for damer med litt mer.. Substans?

Anonymous poster hash: 0a8c1...f7b

Anonymous poster hash: 4d24f...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker da søt hun? Greit nok at det er utrolig pinlig med alle selfiene, men det betyr slettes ikke at hun er en dårlig kjæreste :)



Anonymous poster hash: b4ea5...2ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Syns hun var veldig pen jeg. Forstår ikke helt hvor du vil.

Har det noen betydning for deg hva slags dame denne mannen er sammen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun var veldig pen jeg. Forstår ikke helt hvor du vil.

Har det noen betydning for deg hva slags dame denne mannen er sammen med?

? Handlet innlegget om hvorvidt hun er pen eller ikke? Det er da vel ingen som har sagt noe annet.

Poenget er at samfunnet er mettet av denne typen nå. Og at det var overraskende at han likte glamourmodell-type.

Anonymous poster hash: 4d24f...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

? Handlet innlegget om hvorvidt hun er pen eller ikke? Det er da vel ingen som har sagt noe annet.

Poenget er at samfunnet er mettet av denne typen nå. Og at det var overraskende at han likte glamourmodell-type.

Anonymous poster hash: 4d24f...678

Nå sa vel ikke jeg at innlegget handlet om hun var pen eller ikke heller? Kom bare med min personlige mening, siden du gjorde det. Det virker rett og slett som du opprettet denne tråden for å slenge dritt. Kjenner du denne damen siden du har så mye imot henne?

Syns forresten det er fasinerende at du kan snakke på samfunnet sine vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Handlet innlegget om hvorvidt hun er pen eller ikke? Det er da vel ingen som har sagt noe annet.

Poenget er at samfunnet er mettet av denne typen nå. Og at det var overraskende at han likte glamourmodell-type.

Anonymous poster hash: 4d24f...678

Hehe, ja det er jo ufattelig rart at han liker ei vakker jente, som trener og tar vare på kroppen sin, og ikke ei pissmegge fra kvinneguiden med et utseende et par hakk under middels.

Anonymous poster hash: e1afc...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er jo ufattelig rart at han liker ei vakker jente, som trener og tar vare på kroppen sin, og ikke ei pissmegge fra kvinneguiden med et utseende et par hakk under middels.

Anonymous poster hash: e1afc...43a

Du har visst ikke fulgt mye med i bildetrådene på KG.

Anonymous poster hash: 640f4...640

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har visst ikke fulgt mye med i bildetrådene på KG.

Anonymous poster hash: 640f4...640

Helt korrekt. Tviler ikke på at det finns vakre damer her også, men de har nok bedre ting å gjøre enn å opprette tråder som tydlig lyser sjalusi lang vei.

Anonymous poster hash: e1afc...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt korrekt. Tviler ikke på at det finns vakre damer her også, men de har nok bedre ting å gjøre enn å opprette tråder som tydlig lyser sjalusi lang vei.

Anonymous poster hash: e1afc...43a

Tidenes mest oppbrukte argumentasjon. Skulle det være misunnelse som drev meg så hadde jeg vel heller "tatt" noen med "alt"? Penger, humor, intelligens, utseende? Jenny Skavlan feks?

Har ingen problemer med eget utseende. Trene gjør jeg fader meg også, helt utrolig! Jeg klarer faktisk til og med å trene uten å legge ut video av hvor flink jeg er eller et bilde av hvor flat magen min er.

Jeg innrømmer at mitt startinnlegg var rotete, og jeg har skrevet at hun er ei søt jente. Når det er sagt så står jeg på mitt om at kroppsfokuset i 2014 og da særlig på instagram IKKE er sunt.

Har jobbet med spiseforstyrrelser og mennesker som sliter med mat/kropp/trening så jeg vet faktisk en ting eller to om hva jeg prater om.

Anonymous poster hash: 4d24f...678

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener altså at jenter som blir sammen med kjendiser må være kjendiser på riktig måte for å være bra nok for deg at de er sammen med kjendisen? Smaker mye av råtne holdninger her, slike som Yoko Ono møtte da hun ble sammen med John Lennon. Hun var vist ikke bra nok og hadde dårlig innflytelse på musikken.

Huff da. Stakkars deg ts.



Anonymous poster hash: e4af5...cb5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du mener altså at jenter som blir sammen med kjendiser må være kjendiser på riktig måte for å være bra nok for deg at de er sammen med kjendisen? Smaker mye av råtne holdninger her, slike som Yoko Ono møtte da hun ble sammen med John Lennon. Hun var vist ikke bra nok og hadde dårlig innflytelse på musikken.

Huff da. Stakkars deg ts.

Anonymous poster hash: e4af5...cb5

Hvor er det du leser dette hen?

Først er jeg misunnelig og så det her?

Råtne holdninger? Fordi jeg synes det er en uting at folk legger ut bilder av kroppen sin kontinuerlig?

Da er det synd i meg... Greit, da får jeg heller ha råtne holdninger.

Anonymous poster hash: 4d24f...678

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...