Gå til innhold

MIFF-demonstrasjon i Oslo i dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat nå forsøker MIFF å holde en rolig demonstrasjon foran Stortinget, men en stor pøbelgjeng har samlet seg for å overdøve dem. De roper boikott Israel, fritt Palestina, og roper svært stygge ting til israelsvennene. Frykter at dette kan utvikle seg til bråk :(

Anonymous poster hash: 92331...cd9
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det var noen som lurte på hvorfor det er så få demonstrasjoner for Israel i Norge..

Er Kristin Halvorsen blant pøblene denne gangen, tro?

Anonymous poster hash: 7fcbc...ec9

• Liker 6
Skrevet

Jeg var der en liten stund. Motdemonstrantene var forbausende få, men veldig høylydte.

Anonymous poster hash: 0ed51...147
  • Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Uansett hvem du mener har skyld i dagens Israel/Palestina.

Er du litt dum når du demonstrerer til fordel for et land som bomber et annet land inn i steinalderen.

• Liker 3
Skrevet

Kudos til de som stiller opp og (hold dere fast;) roper slagord. Takk og lov for at folk fortsatt er tøffe nok til å stå opp mot folkemord og drap på barn og sivile. Det er flott at man bryr seg, og nekter å tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dem selv.

• Liker 9
Skrevet

Kudos til de som stiller opp og (hold dere fast;) roper slagord. Takk og lov for at folk fortsatt er tøffe nok til å stå opp mot folkemord og drap på barn og sivile. Det er flott at man bryr seg, og nekter å tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dem selv.

Hæ? Har det vært demonstrasjon mot folkemordet ISIL holder på med i midtøsten?

Du mener kanskje de frådende sinte pro palestinerne, som politiet må følge nøye med på så de ikke raserer Oslo sentrum igjen? De fortjener lite kudos..

Anonymous poster hash: edbc8...92c

• Liker 12
Skrevet

Er du litt dum når du demonstrerer til fordel for et land som bomber et annet land inn i steinalderen.

De demonstrerer mot Hamas og for Israels rett til å forsvare seg.

• Liker 9
Skrevet

Hvis det var folkemord disse hadde noe imot så ville de protestert mot Hamas og ISIL. De bare hater Israel.

• Liker 7
Skrevet

Hæ? Har det vært demonstrasjon mot folkemordet ISIL holder på med i midtøsten?

Finnes det noen som helst politisk uenighet om hvorvidt ISIL er en røverbande som må bekjempes? Ikke det? Hva slags formål skulle en sånn demonstrasjon ha da?

Anonymous poster hash: 45380...100

• Liker 2
Skrevet

Akkurat nå forsøker MIFF å holde en rolig demonstrasjon foran Stortinget, men en stor pøbelgjeng har samlet seg for å overdøve dem. De roper boikott Israel, fritt Palestina, og roper svært stygge ting til israelsvennene. Frykter at dette kan utvikle seg til bråk :(

Huff da, ropte de fritt Palestina......til noen som støtter en makt som har drept over 200 palestinske barn

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

De demonstrerer mot Hamas og for Israels rett til å forsvare seg.

Hvis jeg slår den en kar i selvforsvar og så kjøper en bulldoser og kjører over han om igjen og om igjen, har jeg sluttet å forsvare meg for lenge siden.

• Liker 6
Skrevet

Huff da, ropte de fritt Palestina......til noen som støtter en makt som har drept over 200 palestinske barn

De ropte blandt annet "From the river to the sea, Palestine will be free". Et slagord som betyr at alle Jødene må vekk fra området, så disse demonstrantene er ikke annet enn en gjeng rasister fra midtøsten, blandet med en gjeng nyttige tufser fra ytterste venstrefløy.

• Liker 9
Skrevet

Er litt vanskelig å hindre at barn dør når de bevisst plasserer dem i skuddlinjen for å få støtte fra folk som deg.

Anonymous poster hash: 68cc1...323

• Liker 10
Skrevet

Er litt vanskelig å hindre at barn dør når de bevisst plasserer dem i skuddlinjen for å få støtte fra folk som deg.

Hvor ble det av den kristne nestekjærligheten i MIFF?

• Liker 1
Skrevet

Hvor ble det av den kristne nestekjærligheten i MIFF?

Den forsvant når hodene til de kristne i Mosul ble saget av, av ISIL, som er venner med Hamas.

• Liker 5
Skrevet

Den forsvant når hodene til de kristne i Mosul ble saget av, av ISIL, som er venner med Hamas.

Utfordringen med Hamas og ISIL mener du løses best med å bombe hodet av 200barn i Gaza?

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg slår den en kar i selvforsvar og så kjøper en bulldoser og kjører over han om igjen og om igjen, har jeg sluttet å forsvare meg for lenge siden.

Elendig analogi.

Hamas er ikke satt ut av spill, men er i full sving med å pepre Israel med raketter som truer den sivile befolkningen.

• Liker 7
Skrevet

Merkelig at demonstrantene med MIFF blir oppfordret av politiet til å pakke ned de israelske flaggene utenfor demonstrasjonsområdet, slik at noen motstandere ikke skal la seg provosere for å ty til vold.

Ytringsfriheten har visst allerede gått tapt i Norge, når visse ytringer må av sikkerhetsmessige grunner pakkes bort og holdes tilbake.

En falitterklæring som hverken politi eller regjering tydeligvis synes å bry seg om.

• Liker 8
Skrevet

Utfordringen med Hamas og ISIL mener du løses best med å bombe hodet av 200barn i Gaza?

Si meg, hvorfor tror du Hamas skyter fra sivile områder? :)

• Liker 6
Skrevet

Minst 452 barn har mistet livet i følge tall fra UNICEF. Det er minst 452 for mange.

Jeg tenker at MIFF bør skifte navn til MIIK (Med Israel I Krig), men det er jo ofte sånn at når man brenner for noe så ser man bare saken fra sin egen side.

:heks:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...