AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Vurderer å pusse opp kjelleren, og legge gummigulv der. Det er jo mer fukt i en kjeller enn ellers i huset, så er det noe man må tenke spesielt på? Jeg har skikkelig lyst på et tilsvarende gulv som på bildet under: sort med sirkler som står litt opp, men er bekymret for at støv skal syns utrolig kjapt, og at det er vanskelig å vaske (skitten legger seg rundt sirklene..). Kan jo selvfølgelig velge en annen farge, men mellomgrått er kanskje litt kjedelig? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: fc942...05c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Oppussing av kjeller bør du lese deg opp på eller snakke med fafolk om, da fukt kan bli et stort og kostbart problem om du gjør noe feil.Anonymous poster hash: 74c98...488
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Slikt gulv kan være ganske tøft! Hadde jeg hatt stort kjøkken, ville jeg hatt slikt rødt gulv. Men dersom det er fuktproblemer, så vil jo et slikt gulv ikke løse noen problemer, bare kamuflere de... Anonymous poster hash: 86f64...cb9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Oppussing av kjeller bør du lese deg opp på eller snakke med fafolk om, da fukt kan bli et stort og kostbart problem om du gjør noe feil.Anonymous poster hash: 74c98...488 Vi skal ikke pusse opp der selv! Så alt fukt som er der tar fagfolk seg av, men jeg tenker på at det generelt er en mer fuktig luft i et rom som befinner seg under bakken. Syns jeg merker det i hvert fall, selv om takstmann ikke har registrert unormal fukt! Men hva med vasking av et slikt gulv? Det er verre! Nå vurderer jeg det på kjøkkenet også.. Fryktelig upraktisk, men tror det kunne blitt kult... Ingen som har erfaringer?? -TS Anonymous poster hash: fc942...05c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå