AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Hei. Har gått syk i flere uker med hoste nå, hosten har bitt sjeldnere med kraftigere. Har fått astma medisiner og hostesaft som skal hjelpe på bronkitt symptomene. Har den siste halve uken hatt smerter på høyre side, nede ved enden av ribbeina. Begynte som vondt hvis jeg hosta kraftig og/eller løftet veldig tungt. Siden i går har jeg hatt KONSTANTE smerter, uansett hva jeg gjør. hoster jeg så spretter tårene i smerte, må ha hjelp opp av sengen, sofaen, u name it.. når jeg puster inn gjør det mere vondt, rett og slett møkk lei.. noen som har hatt det slik før? og kjenner seg igjen med like symptomer? Anonymous poster hash: e0a8f...f38
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Nei - men har vært tett og hes (som om jeg har skreket lenge) i snart to mnd nå. Har også fått astmamed - men det har ikke hjulpet. Mange som har vært lenge syke i sommer høres det ut som...Anonymous poster hash: 4988c...1f6
lille_frosk Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Det høres nesten ut som du kan ha hostet på deg en brist i en ribbein? Det er visstnok ikke helt uvanlig! Jeg venter nesten bare på det selv ... Hoster, hoster og hoster ... Blir gæren!
pysepusi Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 (endret) . Endret 10. august 2014 av pysepusi
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Ja, virker som "alle" har hatt noe luftveis inf denne sommeren... for mye varme kanskje.. Er smertene som bekymrer meg mest, klarer så vidt og bevege meg til tider.. har aldri hatt noe slikt før så vet ikke hva som er normalt og ikke ved slike infeksjoner.. Anonymous poster hash: e0a8f...f38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå