AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Har noen av dere jenter hatt sex med en god venninne, og ble vennskapet forandret? Anonymous poster hash: a92c5...14e
Subtessa Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jepp. I vår ble min beste venninne med på 3 kant med min samboer og meg. Ingenting er forandret for oss. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Jepp. I vår ble min beste venninne med på 3 kant med min samboer og meg. Ingenting er forandret for oss. Flott at det gikk bra ...men er det ikke litt rart å se en god veninne naken da? Og i tillegg ha sex sammen med deg og en mann? Hehe.....Jeg hadde ikke turt for allt i verden tror jeg
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Ja. Vi ble bedre venner etter det, spøker med det en gang iblant med felles venner, og ingenting er rart Anonymous poster hash: cd912...57c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Ja, med flere. Ingen forandringer sånn utover at vi visste at vi hadde hatt sex. Anonymous poster hash: b8616...9a4
LiseOslo Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Jeg har hatt sex med et par venninner. Lite forandring. Vi er fortsatt "bare" venninner, og gode venninner. Men vi har nok blitt tettere og mer fortrolige av å ha sex
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Er dere to venninner, TS? Jeg (kvinne 27) har hatt sex med en god venninne som jeg har kjent i flere år. Vi har alltid bare vært venninner, men under noen samtaler (påvirket av rødvin ) kom det flere ganger frem at begge var nysgjerrige på jentesex. Så skjedde det faktisk litt spontant at vi prøvde det med hverandre. Og det var en digg og annerledes opplevelse, så vi gjentok det innimellom. Det har ikke blitt klein stemning mellom oss, tvert imot. Vi synes egentlig det er morsomt å dele en sånn "hemmelighet". Det som gjør at det funker for oss er nok at begge regner seg som hetero, og blir forelsket i menn. Når vi har sex er det fordi en eller begge har gått lenge uten mannfolk og er seksuelt frustrerte, og en orgasme er jo herlig uansett om den kommer fra en mann du liker eller en venninne som "hjelper deg i nøden" liksom. Anonymous poster hash: a239f...d1f 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 AB over her, ser selvsagt nå at TS skriver at hun er jente selv. Gikk litt fort i svingene Anonymous poster hash: a239f...d1f
Subtessa Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Flott at det gikk bra ...men er det ikke litt rart å se en god veninne naken da? Og i tillegg ha sex sammen med deg og en mann? Hehe.....Jeg hadde ikke turt for allt i verden tror jeg Nei, synes ikke det var rart. De fleste ser i prinsippet like ut, bare i større og mindre versjoner.. Var bare digg, og tente meg å se at min samboer var med noen andre. Så det var ikke noe problem.
Cathrine88 Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Bare vær sikker på at begge ønsker det samme før dere gjør noe. Det er ikke akkurat noen oppskrift på suksess dersom den ene er "minst 340 % hetero, helt sikkert altså, men vil bare prøve å ha sex med ei jente!" mens den andre er forelska. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Nei, synes ikke det var rart. De fleste ser i prinsippet like ut, bare i større og mindre versjoner.. Var bare digg, og tente meg å se at min samboer var med noen andre. Så det var ikke noe problem. Bare artig da altså Høres jo spennede ut skal jeg innrømme, men nå er vel vi menn litt mer "redd for nakne menn", enn dere damer er for å se andre kvinner nakne kanskje?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Bestevenninne eller bekjent?Anonymous poster hash: 3d866...a5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå