Gå til innhold

Sjarm oppskrytt?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Inspirert av tråden til jenta som ikke vil ligge rundt og personlige erfaringer og observasjoner. Er ikke sjarm oppskrytt når det kommer til å finne seg en jente på byen? Man bør si minst mulig til jenta(finne en som danser, f.eks) og heller fokusere på å være fysisk(ta på, stryke, løfte, bite, kline, osv)

Hva er deres erfaring når dere har endt med å få med en jente hjem eller blitt med en gutt?

Endret av Summers
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis målet ditt er å virke som en utrolig creepy fyr uten sosiale antenner, så fungerer det sikkert utmerket å klå på jenter uten å gjøre noe for å bli kjent med dem først. Hvis du er riktig heldig blir du kasta ut i tillegg.

• Liker 6
Gjest New_Girl
Skrevet

Nei, jeg vil heller bli sjarmert enn bitt.

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Finnes det et menneske på denne kloden som er villig til å bli med h*n hjem for sex uten å vite noe om h*n???

Skrevet

Man bør gjøre begge deler ts. Ha litt humor, glimt i øyet og når dere blir bedre kjent og har kjemi så kan du stryke henne på ryggen etc, pjuske henne litt i nakken osv. Om hun er game så kan du gå videre til lett stryking langs kneet og litt oppover låret og kanskje til slutt et lett stryk over rumpa der du sier hvor deilig hun er.

Så blir det kanskje blowjob på dass eller full knullings i alle hull hjemme hos en av dere.

Anonymous poster hash: 880fd...dac
  • Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg trodde det var "Sjarm->Tafsing->Puling" som var oppskriften?

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir sjarmert av noen som kan snakke for seg og faktisk holde en interessant samtale. Gjerne flørtende, for all del, men ikke kun av typen "hvordan går det?". Gentlemansfakter sjarmerer også, og det er ikke gentlemansfakter å klå/tafse! Tafser du på meg er du uaktuell samme f hvor sjarmerende du er ellers. Kyss på kinnet, hvisking i øret, helt fint. :) Men å nærme seg rumpa eller puppene før jeg i det hele tatt husker navnet ditt er ekstremt turnoff.

Forøvrig har jeg kun hatt en ONS, og det var ingenting for meg. Men møter jeg en interessant fyr på byen så er jeg ikke imot sex første kvelden, hvis jeg føler at jeg kunne tenkt meg mer med han. Det har fortsatt ikke skjedd, men jeg er jo åpen for det ;)

Anonymous poster hash: 3576b...2ab
Skrevet

Setter vi "gjensidig tiltrekning" mellom sjarm og tafsing, så tror jeg du har helt rett. :P

Det er altfor mange som tenker "nå har jeg skrudd sjarmen på fullt, så da er det vel bare å begynne å tørrjokke på beinet hennes/hans" mens vedkommende egentlig prøver å komme seg unna uten å virke uhøflig.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Setter vi "gjensidig tiltrekning" mellom sjarm og tafsing, så tror jeg du har helt rett. :P

Det er altfor mange som tenker "nå har jeg skrudd sjarmen på fullt, så da er det vel bare å begynne å tørrjokke på beinet hennes/hans" mens vedkommende egentlig prøver å komme seg unna uten å virke uhøflig.

Man gjør det jo fordi det funker, selvsagt ikke på alle, men på overraskende mange. Man får sikkert hjem en jente fra byen 3/4 av gangene.

Endret av Summers
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Trodde jeg og!

Ikke "løfte- bite-kline-Pule"

Skrevet

Jeg bruker å sitte i lokalet å se "hard/tøff" ut. Prøver å drite i å se på jenter.. Det funker veldig bra. Tror jenter liker gutter som ser veldig macho ut, men som ikke er desperat.:)

Anonymous poster hash: dc539...31b

Skrevet

Jeg bruker å sitte i lokalet å se "hard/tøff" ut. Prøver å drite i å se på jenter.. Det funker veldig bra. Tror jenter liker gutter som ser veldig macho ut, men som ikke er desperat. :)

Hvor kjekk er du og hvor ofte får du med deg en jente hjem?

Anonymous poster hash: d553e...b9d

• Liker 1
Skrevet

Hvor kjekk er du og hvor ofte får du med deg en jente hjem?

Anonymous poster hash: d553e...b9d

Jeg får det når jeg vil stort sett.. Jeg er den typen som ikke sjekker opp jenter, men heller virker litt uintressert.. Mange kompiser skjønner ikke hvorfor jeg får med damene hjem, siden jeg har litt gi- faen attitude.

Prøver å fortelle de at de prøver alt for hardt, og virker for desperate..

Jeg har mørkt hår, brune øyne og en del tattoveringer. Trener en god del, så formen er bra..:)

Skrevet

Inspirert av tråden til jenta som ikke vil ligge rundt og personlige erfaringer og observasjoner. Er ikke sjarm oppskrytt når det kommer til å finne seg en jente på byen? Man bør si minst mulig til jenta(finne en som danser, f.eks) og heller fokusere på å være fysisk(ta på, stryke, løfte, bite, kline, osv)

Hva er deres erfaring når dere har endt med å få med en jente hjem eller blitt med en gutt?

Er du vampyr? Nei? Ok, da lar du definitivt være å bite fremmede mennesker.

Jeg blir bare med hjem til jenter og gutter som er sjarmerende. Det innebærer at de faktisk snakker med meg før de blir fysiske.

• Liker 1
Skrevet

Er du en neandertaler? Nei? Da klår man ikke uten grønt lys. :P

Anonymous poster hash: 53774...316
Skrevet

Sjarm har alt å si. Og man bestemmer gjerne ikke at man skal bli med noen hjem før helt til det siste. Og har man god kjemi med en person gjennom en hel kveld så er det mulig at det skjer, men berøring fra noen man ikke snakker med? Nei takk.

Anonymous poster hash: 60354...1f6
Skrevet

Man gjør det jo fordi det funker, selvsagt ikke på alle, men på overraskende mange. Man får sikkert hjem en jente fra byen 3/4 av gangene.

Du får jenter som ikke er tiltrukket av deg med hjem fra byen?
Skrevet (endret)

Er du en neandertaler? Nei? Da klår man ikke uten grønt lys. :P

Anonymous poster hash: 53774...316

Eksempel på grønt lys, to jenter som grinder på dansegulvet. Om hun ikke gir avslag når man tar et uskyldig dansetrinn med henne ,osv

Er du vampyr? Nei? Ok, da lar du definitivt være å bite fremmede mennesker.

Jeg blir bare med hjem til jenter og gutter som er sjarmerende. Det innebærer at de faktisk snakker med meg før de blir fysiske.

Sjarm har alt å si. Og man bestemmer gjerne ikke at man skal bli med noen hjem før helt til det siste. Og har man god kjemi med en person gjennom en hel kveld så er det mulig at det skjer, men berøring fra noen man ikke snakker med? Nei takk.

Anonymous poster hash: 60354...1f6

Men da vil jeg si at det er dere to som er unntakene. Det er klin umulig å snakke med folk på utesteder, musikken er alt for høy. Men det er vel få steder hvor det er lettere å dra damer.

Du får jenter som ikke er tiltrukket av deg med hjem fra byen?

Jeg snakker ikke om meg selv, jeg er for feig. Har heller ikke sagt at jentene ikke er tiltrukket av guttene.

Til tråden generelt:

Tror dette blir litt som når man spør om du kunne tenke deg å ha sex med randoms uten kondom. ALLE svarer nei på forhånd, men man vet at det skjer hele tiden for folk bryr seg pent lite når de er på fylla. Samme med jenter som ligger med folk de knapt har snakket med, jenter har ikke lyst til å si at de gjør det, men når push comes to shove så er det rimelig mange jenter som er villige(ikke alle selvsagt)

Endret av Summers
Skrevet

Finnes det et menneske på denne kloden som er villig til å bli med h*n hjem for sex uten å vite noe om h*n???

Å jada!

Jeg har hatt ONS opptil flere ganger, der vi ikke engang har visst navnet til hverandre.

Anonymous poster hash: 26eb9...d93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...