KalloRilla Skrevet 30. juni 2004 #1 Skrevet 30. juni 2004 Er det noen her inne som har tatt datakortet? Sitter å lurer litt om om jeg skal gjøre det, men er alt annet enn noe datageni og har ikke tenkt å begynne med noe som jeg ikke vil klare å fullføre. Kanskje det ligger noen tester på nettet? Pris? Hvor lang tid tar det?
Sarabi Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Jeg tok datakortet for 4 år siden, og hadde veldig god nytte av det. På det kurset jeg tok, var det folk som aldri hadde slått på en datamaskin engang. Hvis jeg husker riktig er det 6 eller 7 moduler man skal gå gjennom, og ta en test pr modul. Fant forresten en link: http://www.datakortet.no/ Lykke til :D
Mezzo Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Jeg tok Datakortet nå i år. Det er 7 moduler du skal igjennom, og etter hver modul skal du gjennom en test. Du kan gå inn på Eduke på nettet, der finnes det tester du kan ta. Det koster 1400 pr modul, hver test koster 300. På kurset var det mange som ikke hadde peiling på data, så om du ikke har det er du ihvertfall ikke alene. Jeg hadde ikke stor peiling jeg heller før jeg begynte, men det viste seg faktisk at jeg var den som kunne mest fra før... :klø: Jeg er glad jeg tok kurset, og jeg fikk stor utbytte av det. Det tror jeg du også kommer til å få Lykke til!
Gjest Urimelig høye priser Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 Datafolket vet å sno seg..Prisene for modulene OG testene etter hver modul er skyhøye og totalt urimelige!! Men ettersom vi er nordmenn sier vel ingen ifra og protesterer på noe særlig. Her kan de legge på prisene med noen tusenlapper til tenker jeg, folk vil godta alt her.
Sarabi Skrevet 2. juli 2004 #5 Skrevet 2. juli 2004 Jeg tok datakortet på Næringsakademiet, og det kosta 900 kr.. Det var inkludert alle testene. Hvis vi strøk på en test, og tok den på nytt, kosta det 300 kr.. Mulig prisene har steget litt siden den gang, men jeg synes ikke det var så fryktelig dyrt...
Gjest Madam Felle Skrevet 2. juli 2004 #6 Skrevet 2. juli 2004 Koster det kr 1400 pr modul, og en må igjennom 7 moduler ville jeg heller valgt å ta 10v på en høyskole. For da får en vektallene + at det faktisk ikke er noe særlig dyrere. Men da må en studere i 6 mnd, men det kan det kanskje være verdt.
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2004 #7 Skrevet 3. juli 2004 hvis noen spanderer en burger på meg skal jeg jaggu lære dem alt det nyttige (og hvis de vil unyttige) de vil få av dette datakort kurset. har lest om hva det innebærer og hvis det er så dyrt som enkelte her sier er det f*en meg kvalmende hvor griske det går an å bli (men det visste jeg vel egentlig fra før av)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå