Gå til innhold

tattovering på puppa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurte er det noen som har erfaring med å ha tatt tattovering på brystet når du har silikon?

Håper på svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wake me up when September ends, eller ser jeg feil?

Anonymous poster hash: 055dd...248
  • Liker 2
Skrevet

Hva mener du??

Skrevet

Nei. Bare nei. (og jeg har to fulle sleeves og ryggen halvfull, men puppene og brystet? Nei.)

Anonymous poster hash: d8bec...7ea

Skrevet

Har aldri ville tatt tatovering på puppene eller brystet. Selv om du har faste silikonpupper nå så vil de sige med årene, og ser for meg at jeg tatovering vil bli ganske så slækk etterhvert der.

Har selv halfsleeve og ei i nakken.

Gjest Coolaid
Skrevet
sophiezpederseen, on 10 Aug 2014 - 04:13, said:

Jeg lurte er det noen som har erfaring med å ha tatt tattovering på brystet når du har silikon?

Håper på svar :-)

Heisann :)

Jeg liker godt tatoveringer. Jeg håper du ikke gjør det. Hvorfor? - Fordi det gjør noe med puppene som ødelegger formen. Det er selvfølgelig ikke noe med om du har implantater eller ikke. Ta det fra en puppemann, du ødelegger noe som i utgangspunktet er noe som de fleste menn (og kvinner) digger.

Når det gjelder silikon og tattoveringer så tror jeg at hud er hud og det ikke har noe å si rent praktisk.

Gjest Keikolina
Skrevet

Blir lang den tatoveringa etterhvert.

Skrevet

Ikke gjør det, jeg er enig med de andre her at det kommer ikke til å bli noe fint med årene. Og helt personlig, ikke stygt ment så syns jeg tatoveringer på puppene er tacky, ikke noe fint i det hele tatt :/

• Liker 1
Skrevet

Bear-how-about-no.jpg

Anonymous poster hash: 4dcc4...5a0
Skrevet

Grusomt...

Anonymous poster hash: d4e50...b15
Skrevet

Tråden ryddet for bilder med kopirett

Bond, adm

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Tatovering på puppene? Huff, ser bare grusomt stygt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...