AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Hei De siste 3-4 månedene har jeg merket at jeg lukter mye mer svette enn før. Til og med etter en god dusj lukter der fra armhulene. Jeg har ikke endret aktivitetsnivå eller kosthold og jeg har aldri hatt slik før. Svetter ikke mer enn jeg pleide heller. Dodoranter dekker en del av lukta, men ikke alt. Erfaringer med sånn?Anonymous poster hash: 866c7...8a5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Spiser du mer sterk mat, eller løk en du gjorde før? Anonymous poster hash: ed865...6df
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Spiser du mer sterk mat, eller løk en du gjorde før? Anonymous poster hash: ed865...6df Nei, ingen endring i kosthold. Anonymous poster hash: 866c7...8a5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Begynt på medisiner/tabletter av boe slag? Har du skiftet deoderant merke? Mulig at antipersperant vil hjelpe deg bedre Anonymous poster hash: d233d...b9a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Når jeg kom i overgangsalderen fikk jeg plutselig en ekkel svettelukt som jeg aldri hadde hatt før. Denne lukten kjente jeg - selv rett etter dusj. Prøvde meg på Stop 24. Et produkt som fungerte kjempebra på meg. Brukte produktet som foreskrevet på pakningen, å har etter dette brukt det forebyggende 1 gang i uken. Kjøpte først deodoranten, men har etter det kjøpt sprayen. I sommer har jeg også opplevd extrem svette under puppene (ja, de er litt lange ) Fikk da vond lukt under puppene og utslett. Bruker sprayen forebyggende også der. Absolutt et produkt jeg anbefaler. http://www.stop24.no/produkter/stop-24-serien/ Anonymous poster hash: 827ee...341
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå