Gå til innhold

Denne kjolen- likte du den?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ca samme kropp som modellen. Falt veldig for den! Men overdelen er litt 80-talls?

http://www.weddingideasmag.com

Hva synes du?

Anonymous poster hash: de490...e32

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den var nydelig! Jeg er ikke noe fan av for mye hud, så denne var midt i blinken

Anonymous poster hash: 4e6ba...60b
AnonymBruker
Skrevet

Den var utrolig flott! Kunne godt brukt en slik selv om jeg ikke hadde vært så lav og feit. ;)

Anonymous poster hash: 2ec2a...73b
  • Liker 1
Skrevet

Utrolig fin, syntes ikke overdelen var 80 talls, men utrolig nydelig med de armene :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den var utrolig flott! Kunne godt brukt en slik, selv om jeg ikke hadde vært så lav og feit. ;)

Den var utrolig flott! Kunne godt brukt en slik selv, om jeg ikke hadde vært så lav og feit. ;)

Anonymous poster hash: 2ec2a...73b

Hvor er det riktig å ha komma? Jeg forstår ikke helt det du skrev når du ikke hadde komma, da modellen er lang

Anonymous poster hash: 9a229...599

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig! Tror en lignende var vist på say yes to the dress, hun het Emily :)

Anonymous poster hash: 3dcf8...4fe
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det riktig å ha komma? Jeg forstår ikke helt det du skrev når du ikke hadde komma, da modellen er lang

Nå er du vanskelig. Du har rett i at plassering av komma endrer betydningen av denne setningen, men som du påpeker er det bare en av de mulige betydningene som gir noen mening i denne sammenhengen.

Kjolen er nydelig - ser heller ikke noe som helst 80-tall over denne overdelen. 80-tallet var digre puffermer og masser rysjer og blonder i ekte bløtkakestil, sterkt inspirert av Diana.

Anonymous poster hash: b7282...709

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er du vanskelig. Du har rett i at plassering av komma endrer betydningen av denne setningen, men som du påpeker er det bare en av de mulige betydningene som gir noen mening i denne sammenhengen.

Kjolen er nydelig - ser heller ikke noe som helst 80-tall over denne overdelen. 80-tallet var digre puffermer og masser rysjer og blonder i ekte bløtkakestil, sterkt inspirert av Diana.

Anonymous poster hash: b7282...709

Jeg beklager spørsmålet. Jeg prøvde ikke på å være vanskelig. Jeg forsto rett og slett ikke. Det var 2 linker fra TS, og det kunne vært kjole fra den andre linken som du mente på.

Skrevet

Har sett på denne selv, den er sååå pen :)

Skrevet

Den var rett og slett nyyyyyydelig ♥♥♥

Skrevet

Veldig fin kjole. Overdelen er enkel og elegant, men klarer likevel å gjøre kjolen til noe helt spesielt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte den, men er noe som skurrer med overdelen uten at jeg klarer å sette fingeren på det! Kanskje bare ikke helt min stil, men synes kjolen er fin likevel :)

Skrevet (endret)

Nydelig kjole, men hvor 80-tallet kommer inn, skjønner jeg ikke. Men, nå som tennis-sokkene er kommet tilbake, så gjør litt 80 tall i en kjole null-niks&nada :blomst:

Endret av Pinkee
Skrevet

Den var fin! Holder på å finne brudekjole selv, så denne må jeg prøve.

Gjest miss_sara
Skrevet

Den var utrolig nydelig! Men jeg ville ikke hatt den uten den "toppen"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...