Gå til innhold

Synd å si det.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du ikke har lest ting jeg har skrevet, så skjønner jeg at du ikke forstår. Om folk leser en overskrift, hvorfor går de inn på tråden om det gjør dem kvalme, eller blir så forbanna at de vet selv de ikke klarer å holde seg rolig og være på måte som går an å diskutere på en voksen måte?!

Jeg har lest noen tråder fra deg. Har også svart i noen av de, tror jeg.

Hva er det jeg ikke forstår?

Du sier og tenker om deg selv at du tenker annerledes. Ja, det gjør du. Men alle tenker annerledes, alle tenker forskjellig. Ja, du er spesiell, men alle er spesielle. Mennesker er utrolig kompliserte mennesker.

Ord er ikke farlig, det er bare hvordan man tar de og ser på brukeren som skriver de. Om en forstår på en eller annen måte, kan man ha en fin samtale rundt temaer. Man er jo aldri enig i alt!

Nettopp. Og slik er det også. Man diskuterer og synser der man føler at man har lyst til å si noe. Det er avhengig av tema og hvordan man fremlegger det.

Hvis du har noe på hjertet som du føler appelerer lite til folk rundt deg, så bør du akseptere det.

Nope. Derfor en provoserer og tråder blir lange. Så hvorfor stenge de og lage et dødt forum?

Hvis jeg forstår deg rett, så tror jeg de fleste synes det er mye mer interessant med reelle og saklige tråder angående f.eks problemer/situasjoner man selv kan identifisere seg med.

Jeg søker åpenhet om alt! Vi kan snakke om det blandet venner uten å få teipet over munnen og puttet i en mørk kjeller.

Si at jeg misforstår deg at du sammenligner det å få teipet munnen og puttet i mørk kjeller med det at du ikke får svar eller at tråden din stenges på et forum.

Ingen som vil deg vondt her selvom man velger å ignorere eller ikke utdype det evt du eller hvem som helst skriver.

Jeg får ikke lov av moderatorene, du forstår virkelig ikke mye.

Hvis det er noe du ikke får lov til å skrive her av moderatorene, må du akseptere det. Det er du vel enig i? Dette forumet er bygget opp med diverse regler man må holde seg til for å være medlem, og heldigvis for det.

Det er alltid noen som ikke er enig i alt, eller mener ting kunne vært gjort annerledes. Det gjelder overalt. Heldigvis kan ikke alle bare gjøre hva de vil. Alt kan ikke være tillatt. Det må man godta. Ellers hadde alt blitt rot og kaos.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest noen tråder fra deg. Har også svart i noen av de, tror jeg.

Hva er det jeg ikke forstår?

Du sier og tenker om deg selv at du tenker annerledes. Ja, det gjør du. Men alle tenker annerledes, alle tenker forskjellig. Ja, du er spesiell, men alle er spesielle. Mennesker er utrolig kompliserte mennesker.

Nettopp. Og slik er det også. Man diskuterer og synser der man føler at man har lyst til å si noe. Det er avhengig av tema og hvordan man fremlegger det.

Hvis du har noe på hjertet som du føler appelerer lite til folk rundt deg, så bør du akseptere det.

Hvis jeg forstår deg rett, så tror jeg de fleste synes det er mye mer interessant med reelle og saklige tråder angående f.eks problemer/situasjoner man selv kan identifisere seg med.

Si at jeg misforstår deg at du sammenligner det å få teipet munnen og puttet i mørk kjeller med det at du ikke får svar eller at tråden din stenges på et forum.

Ingen som vil deg vondt her selvom man velger å ignorere eller ikke utdype det evt du eller hvem som helst skriver.

Hvis det er noe du ikke får lov til å skrive her av moderatorene, må du akseptere det. Det er du vel enig i? Dette forumet er bygget opp med diverse regler man må holde seg til for å være medlem, og heldigvis for det.

Det er alltid noen som ikke er enig i alt, eller mener ting kunne vært gjort annerledes. Det gjelder overalt. Heldigvis kan ikke alle bare gjøre hva de vil. Alt kan ikke være tillatt. Det må man godta. Ellers hadde alt blitt rot og kaos.

Greia er at jeg har fått skrive på måten min på masse tråder og og pang så er det faen over.

Skrevet (endret)

Ble litt nysgjerrig på hvilken måte du skriver på som du ikke får lov til nå legre.. Er det mot reglementet her inne siden det blir slettet? Noe annet kan jeg ikke forstå

Endret av Molte
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å finne noen venner IRL som du kan ta opp disse tingene med?

Anonymous poster hash: 97f12...341
Skrevet

Hva med å finne noen venner IRL som du kan ta opp disse tingene med? Anonymous poster hash: 97f12...341

Har snakket med en om det! Utrolig deilig når en ikke angriper meg, en veldig god venninne av meg som tok det pent!

Gjest Malanthor
Skrevet

Som tok hva pent? :P

Her har vi en gylden mulighet til og forstå noe.

Hva konkret sa du til henne som hun tok pent?

• Liker 1
Skrevet

Som tok hva pent? :P

Her har vi en gylden mulighet til og forstå noe.

Hva konkret sa du til henne som hun tok pent?

Hybristofilia.

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

Hybristofilia.

Mmm. I think i get the picture now. :laugh:

Skrevet

Kan dere fortelle meg hvorfor dere går inn på tråder dere vet dere ikke liker? Og som dere synes er et skremmende tema som sårer eller ødelegger deg?!

• Liker 1
Skrevet

Les om hybristofila og dere kanskje forstår, det må være flere av oss når man har en diagnose for det.

Skrevet

Om man tømmer seg, slår man ikke ned folk eller angriper de fysisk.

• Liker 1
Skrevet

Meningen med livet er å aldri si noe man føler, man skal følge andre, ikke bli orginal, ikke kle seg ekstremt, gjemme seg i mengden og ikke bli hørt!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nå lest om det. Og jeg lurer litt på hva som kan skapes av interessante diskusjoner rundt det? Dette er jo i seg selv like lite interessant som å diskutere min heterofili. Hvorfor ikke oppsøke forum der dette er noe dere har felles? Da er det interessant for dere alle og det kan sikkert skapes gode diskusjoner/deling av tanker, føleleser osv. Anonymous poster hash: 5ae90...cf9

Hvilke forum mener du jeg kan diskutere med andre om det?

Skrevet

På google finner du diskusjonsforum om du googler hybristophilia forum

Anonymous poster hash: e0d53...ebd

Skrevet

På google finner du diskusjonsforum om du googler hybristophilia forum Anonymous poster hash: e0d53...ebd

Du tuller?

Skrevet

Du tuller?

Nei. Flere søkeresultat kom på google, fra forskjellige blogger og forum som diskuterer hybristophilia

Anonymous poster hash: e0d53...ebd

• Liker 1
Skrevet

Nei. Flere søkeresultat kom på google, fra forskjellige blogger og forum som diskuterer hybristophilia Anonymous poster hash: e0d53...ebd

Herlig! :)

Skrevet

Vet ikke om det er lov til å linke dem, men om du googler hybristofhilia forum, så dukker de opp :)

Anonymous poster hash: 5ae90...cf9

Skrevet

Her fant jeg et forum hvor hybristofili diskutereshttp://www.psychforums.com/fetishes/topic94328.html Anonymous poster hash: e3fe8...cae

Er jo bare helt fantastisk, da er det jo flere av lille meg og flere som forstår og lov å prate om det, haha, ta den Kg! Takk for tips. Litt skummelt reklame på siden, så ut som virus.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...