Gjest Kv84 Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Har jo mistet litt interessen av å være her. Virker som man blir holdt utenfor fordi man tenker annerledes. Sier jeg noe normalt stopper tråden, tar tråden helt av av kommentarer, blir den slettet eller stengt. Har det vært litt mer åpent for alt mulig før? 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Enig. Anonymous poster hash: c66bf...6ce 1
Chizue Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Skjønner hva du mener, er helt enig >.< Tror ikke folk liker meg?
Berit Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Nei, man blir ikke holdt utenfor. Noen tema er mer aktuelle å diskutere enn andre ting. Har jo ikke noe med deg personlig å gjøre. Er det mange som kjenner deg da? Tror alle her opplever at noen tråder får mer resspons enn andre. Kommer jo an på tema, formuleringene, tidspunkt, tilfeldigheter. Lurer på om du analyserer litt for mye siden du skriver dette? 1
Gjest Kv84 Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Nei, man blir ikke holdt utenfor. Noen tema er mer aktuelle å diskutere enn andre ting. Har jo ikke noe med deg personlig å gjøre. Er det mange som kjenner deg da? Tror alle her opplever at noen tråder får mer resspons enn andre. Kommer jo an på tema, formuleringene, tidspunkt, tilfeldigheter. Lurer på om du analyserer litt for mye siden du skriver dette? Om du ikke har lest ting jeg har skrevet, så skjønner jeg at du ikke forstår. Om folk leser en overskrift, hvorfor går de inn på tråden om det gjør dem kvalme, eller blir så forbanna at de vet selv de ikke klarer å holde seg rolig og være på måte som går an å diskutere på en voksen måte?! 4
Gjest Kv84 Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Ord er ikke farlig, det er bare hvordan man tar de og ser på brukeren som skriver de. Om en forstår på en eller annen måte, kan man ha en fin samtale rundt temaer. Man er jo aldri enig i alt! 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Ord er ikke farlig, det er bare hvordan man tar de og ser på brukeren som skriver de. Om en forstår på en eller annen måte, kan man ha en fin samtale rundt temaer. Man er jo aldri enig i alt! Hvis ord ikke er farlig, så er det vel ikke noe problem for deg heller? Anonymous poster hash: e9e68...f4a 2
Gjest Malanthor Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Selfølgelig er ord farlige. Ord har påvirkningskraft. De kan få folk til og gjøre både det ene og det andre. 13
Gjest Kv84 Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Selfølgelig er ord farlige. Ord har påvirkningskraft. De kan få folk til og gjøre både det ene og det andre. Men jeg påvirker ikke andre til å tenke likt! Vil bare fortelle om mine ideer om hva livet kunne ha inneholdt om ønskelige ting hadde skjedd. Jeg er lite farlig, eller ikke farlig. 1
Gjest Kv84 Skrevet 9. august 2014 #10 Skrevet 9. august 2014 Hvorfor ikke gjøre seg mer spennende, enn å si hva man har spist, telle, lage dårlige dikt? 1
Gjest Malanthor Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Men jeg påvirker ikke andre til å tenke likt! Vil bare fortelle om mine ideer om hva livet kunne ha inneholdt om ønskelige ting hadde skjedd. Jeg er lite farlig, eller ikke farlig. Vel nå husker jeg ikke akkorat alt du har skrevet. Så det kan jeg ikke ta stilling til. Rent personlig må jeg innrømme at jeg unngår folk som har moralske meninger som ikke er forenlige med mine. Men såvidt jeg kan huske har jeg ikke hatt noen problemer med deg. Men jeg har ingen anelse om hvorfor du føler at du blir holdt utenfor konkret. Link til et konkret eksempel så vi kan få litt mer klarhet I det da.
Gjest Malanthor Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 Jeg får ikke lov til å skrive rundt noe, men andre får lov. Mer tør jeg ikke si. Det er skrevet på Pm. Hmm. Vel da vet jeg ikke. Personlige forskjeller er vel den største forskjellen til at man blir holdt utenfor. Like barn leker tross alt best.
Gjest Kv84 Skrevet 9. august 2014 #14 Skrevet 9. august 2014 Hmm. Vel da vet jeg ikke. Personlige forskjeller er vel den største forskjellen til at man blir holdt utenfor. Like barn leker tross alt best. Andre tråder om det, står fortsatt og kommentarer fra meg der står fortsatt, de kan jo være ubehagelig å lese. Bare skjønner ikke hvorfor det pang etter 1 år ikke er lov å skrive på samme måte.
Gjest Kv84 Skrevet 9. august 2014 #15 Skrevet 9. august 2014 Er man her inne for å bli likt da? Nope. Derfor en provoserer og tråder blir lange. Så hvorfor stenge de og lage et dødt forum?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #16 Skrevet 9. august 2014 Bli holdt utenfor? Det er et forum for meninger, skal du ha bestevenninner så burde du komme deg ut. Slutt å syt. Anonymous poster hash: 97f12...341 1
Gjest Kv84 Skrevet 9. august 2014 #17 Skrevet 9. august 2014 Bli holdt utenfor? Det er et forum for meninger, skal du ha bestevenninner så burde du komme deg ut. Slutt å syt. Anonymous poster hash: 97f12...341 Jeg søker åpenhet om alt! Vi kan snakke om det blandet venner uten å få teipet over munnen og puttet i en mørk kjeller.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #18 Skrevet 9. august 2014 Jeg søker åpenhet om alt! Vi kan snakke om det blandet venner uten å få teipet over munnen og puttet i en mørk kjeller. Så prat i vei, det er alltid noen som er åpne. Men om du er klin gal i hodet så kan du ikke forvente forståelse av folk på et forum. Anonymous poster hash: 97f12...341
Gjest Kv84 Skrevet 9. august 2014 #19 Skrevet 9. august 2014 Så prat i vei, det er alltid noen som er åpne. Men om du er klin gal i hodet så kan du ikke forvente forståelse av folk på et forum. Anonymous poster hash: 97f12...341 Jeg får ikke lov av moderatorene, du forstår virkelig ikke mye.
Gjest Malanthor Skrevet 9. august 2014 #20 Skrevet 9. august 2014 Jeg får ikke lov av moderatorene, du forstår virkelig ikke mye. Copy/Paste disse meldingene de har sendt deg da. Tror ikke dominatrixene på KK er så fæle som du skal ha det til altså.
Anbefalte innlegg