AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Hei! Jeg er en person som har hatt ganske mange problemer med å kaste opp i det siste. Mange av dere tenker sikkert jeg er en person med bulimia o.l, men det er ikke ment sånn. Jeg har ganske dårlig immunforsvar så jeg blir veldig ofte syk, og jeg kjenner fote at jeg må spy, men har skikkelige problemer med å spy. Jeg likker kanskje i en halvtime til en time og bare brekker meg fordi jeg må spy, men ingenting kommer. Er det noen slags medisiner eller piller man kan få kjøpt på apoteket for å gjøre at oppkast kommer lettere eller må jeg rett og slett bare vente på at det kommer naturlig? Problemet er bare det at jeg har veldig vondt i de periodene jeg brekker meg så vil helst unngå det Håper på svar! Anonymous poster hash: f7666...767
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Synes det er rart at du ikke ber om medisiner for å unngå å kaste opp, for det finnes. Ellers ening med den over, oppsøk lege!Anonymous poster hash: 778f6...c7e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Synes det er rart at du ikke ber om medisiner for å unngå å kaste opp, for det finnes. Ellers ening med den over, oppsøk lege!Anonymous poster hash: 778f6...c7e Jeg vil nødig kuppe tråden her, men hvor får man tak i det? HVa heter det? Anonymous poster hash: f6a68...39e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Jeg vil nødig kuppe tråden her, men hvor får man tak i det? HVa heter det? Anonymous poster hash: f6a68...39e Snakk med legen din. Finnes flere alternativer avhengig av årsak til oppkast og helsetilstand. Alt jeg tenker på er på resept.Anonymous poster hash: 778f6...c7e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Det finnes både brekkmidler og kvalmestillende midler. Felles for begge kategorier er at det er en lege som skal fortelle deg hva de heter og hvordan de skal brukes. KG er fullt av mennesker som ikke aner hva de snakker om. Oppsøk legen din, så får du riktig hjelp.Anonymous poster hash: e175a...0e8
Chizue Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Kanel x) men det fungerer kanskje bare for morgenkvalme... >.<
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Oppsøk lege ja:-) hvis legen din vet om dette problemet er det rart at han ikke har foreslått dette for deg.. Men det fins kvalmestillende på resept markedet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå