Gå til innhold

Støtter muslimer flest ISIL?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lenge fulgt med på nyhetssaker omkring situasjonen på Gaza, og det er lett å se hvilken side av saken muslimene her i landet er på når jeg leser kommentarfelt, men når det derimot gjelder ISIL sitt groteske folkemord i nabolandene, så ser jeg ikke en eneste kommentar fra den kanten..

Hva kan det komme av? Det hadde vært veldig interessant hvis noen norske muslimer kunne fortelle litt hva de synes om ISIL.

Anonymous poster hash: b0b49...21b
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller færreste støtter dem.

Skrevet

Kan ikke tenke meg at shiamuslimer er spesielt glad i ISIL

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Vet ikke, det eneste jeg vet er at det er en fyr med arabernavn skrevet i arabertekst som er veldig på ISIL sin side. Jeg vet det fordi han kommenterer hver gang det handler om Gaza på VG eller Dagbladet(husker ikke hvilken) sin side på Facebook og der stråler det gjennom hva han mener om saken.

Skrevet

Vet ikke, det eneste jeg vet er at det er en fyr med arabernavn skrevet i arabertekst som er veldig på ISIL sin side. Jeg vet det fordi han kommenterer hver gang det handler om Gaza på VG eller Dagbladet(husker ikke hvilken) sin side på Facebook og der stråler det gjennom hva han mener om saken.

Og han er representativ for alle andre? :roll:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk det finnes mange muslimer som er fra ulike land, som feks Tyrkia, Arabia osv osv.

Kanskje du må nevne først hvem(hvilken land) som støtter ISIL osv.

Tenkt deg, de kristne terroristene i Afrika som dreper folk der, om Muslimene hadde spurt om vi Nordmenn støtter dem.

Hvem som støtter terrorister er IDIOTER

Anonymous poster hash: 90155...2b5
Gjest Silverstream
Skrevet

Og han er representativ for alle andre? :roll:

NEI, HVOR HAR JEG SKREVET DET DA`` DU LEGGER ORD I MUNNEN PÅ MEG SÅ SLUTT Å KOMNMENTER SÅ TULLETE SOM DET DER:

Skrevet

Pleier aldri ellers å vise til Wikipedia som kilde for noe som helst, men det er riimelig seint på kvelden så jeg gidder ikke hoste opp masse tekst selv...

http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_State_of_Iraq_and_the_Levant

Spør deg selv:

Hvor mange av verdens muslimer ønsker å bli underlagt denne spesifikke gruppens politiske detaljstyring, så finner du ut hvor mange det er som støtter dem.

• Liker 1
Skrevet

NEI, HVOR HAR JEG SKREVET DET DA`` DU LEGGER ORD I MUNNEN PÅ MEG SÅ SLUTT Å KOMNMENTER SÅ TULLETE SOM DET DER:

Hvor var det tullete? Det var et legitimt spørsmål. Greier du ikke besinne deg, så er det muligens på tide å køye for kvelden.

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Hvor var det tullete? Det var et legitimt spørsmål. Greier du ikke besinne deg, så er det muligens på tide å køye for kvelden.

Det var tullete fordi du ser helt tydelig at jeg skrev: "Jeg vet ikke, men det er EN FYR". Du tolker dette som "Jeg vet ikke, men alle muslimer". Kanskje Ole Lukkeøye har spredd sovemiddel i øyet ditt før du engang har kommet deg til sengs.

Skrevet

Det var tullete fordi du ser helt tydelig at jeg skrev: "Jeg vet ikke, men det er EN FYR". Du tolker dette som "Jeg vet ikke, men alle muslimer". Kanskje Ole Lukkeøye har spredd sovemiddel i øyet ditt før du engang har kommet deg til sengs.

Spørsmålet var om muslimer flest støtter disse jihadistene.

Du bruker én bestemt fyr som eksempel på muslimer som er ISIL-sympatisører. Hvordan mente du jeg skulle tolke det? Og den der caps-lock greia di før man så mye som rekker å begynne å skrive en kommentar minner om noen som ikke er helt i vater på en lørdags kveld.

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Spørsmålet var om muslimer flest støtter disse jihadistene.

Du bruker én bestemt fyr som eksempel på muslimer som er ISIL-sympatisører. Hvordan mente du jeg skulle tolke det? Og den der caps-lock greia di før man så mye som rekker å begynne å skrive en kommentar minner om noen som ikke er helt i vater på en lørdags kveld.

Og jeg sa "vet ikke" og kom bare med et eksempel, men tro ikke han er den eneste som tenker slik(eller omvendt) det vet man aldri. Men det virker som du elsker å lage trøbbel ut av den kommentaren, du kjeder deg vel på lørdagskvelden.

Jeg er faktisk i vater, men jeg ble veldig provosert av kommentaren din, klarer som oftest å besinne meg men her inne på KG så kuttes tålodigheten min ganske mye og spesielt når folk som deg kommer og bare leter etter folk å argumentere med fordi det er gøy + i tillegg legge til et :roll: , latterlig spør du meg.

Skrevet

Mitt inntrykk, utifra muslimske venner og sosiale medier, er at de aller fleste muslimer er i mot ISIL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...