Gå til innhold

Ditt siste one night stand?


Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Korrekt. Full, ensom, deppa, desperat, vinter o.s.v.

Aaaaahhhh den avataren din altså.......... :skratte::hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Aaaaahhhh den avataren din altså.......... :skratte::hoho:

Hehe. Hele bildet er ennå bedre. Og her er mer (sjekk Flanders sin :laugh: )

Endret av evnukken
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Hehe. Hele bildet er ennå bedre.

Aaaaaaaaahahahahahahahahahahahahah!!!!

Fotografen burde jo vunnet "årets bilde" med den der... :fnise:

Endret av HarryDotter
Skrevet

Skam deg ditt ludder! Håper en fyr gjør det samme mot deg en dag!

Take them bitches;) Det er bra du sier ifra om horete jenter. Liker sånne jenter som har moral.:)

Anonymous poster hash: 16026...679

Skrevet (endret)

Hadde en heftig ons engang i florø. D var i 2000. Jeg var 19 å hadde hatt noen måneder i sølibat etter et forhold som ikke gikk. Så inviterte en kompis av meg med på fest. Vi var ut på ett utested. Der traff jeg på ei dame, hun var 23 eller 24 år, danset å klina hele kvelden med henne. Da jeg var tom for penger for å handle mer drikke, dro hun meg med ut, å vi gikk til kompisen min sin hybel. Der kasta vi av oss alle klær, hadde forspill i dusjen, der hun satte seg på kne forran meg, igang med å suge pikken min, å satan hvor godt det var. Hun var helt vill til å bruke kroppen sin da jeg putta kuken inni fitta hennes. Vi holdt på i over en time sikkert, hun fikk orgasme samtidig som ølkuken min å jeg :-D

Minutter etter at vi var ferdige, å vi skulle til å veksle telefonnummer, så kom kompisen min brasende inn døra, å der lå vi på sovesofaen i stua nakne :-P Han var sur fordi han ikke hadde fått med seg dame hjem. Han spurte om han kunne få seg en runde med hun jeg hadde med meg, så oppi det hele så ble hun travelt opptatt med å komme seg ut av hybelen fortere enn svint, så hun heiv på seg klærne å unnskylte med at hun måtte tidlig opp dagen etter :-P

Skulle gjerne likt å vite hvem hun dama var altså...

Endret av SuperMann1
Skrevet

For litt over to år siden, møttes tidlig på festen og fikk god kjemi så vi hang sammen hele kvelden før vi til slutt endte opp hos meg. Masse kos, sex og prat, og litt utpå dagen etter så gikk han hjemover. Holdt kontakt i ettertid, møttes igjen oftere og oftere og er i dag samboere :)

Anonymous poster hash: 31d7b...24e

Gjest HarryDotter
Skrevet

For litt over to år siden, møttes tidlig på festen og fikk god kjemi så vi hang sammen hele kvelden før vi til slutt endte opp hos meg. Masse kos, sex og prat, og litt utpå dagen etter så gikk han hjemover. Holdt kontakt i ettertid, møttes igjen oftere og oftere og er i dag samboere :)

Anonymous poster hash: 31d7b...24e

Sånt er jo bare koselig å høre da :)

Skrevet

jeg har aldri hatt ons, heldigvis! og stolt over deg. ;)

Anonymous poster hash: 87e21...20f

Å, det var godt å høre! Redd for at du skulle hatt det :/

Anonymous poster hash: 0a2f3...263

  • Liker 1
Skrevet

Dere som har hatt ONS: hva gjør dere egentlig etterpå? Drar hjem? Overnatter? Blir det ikke litt rar stemning neste dag i så fall?

Og etter det- er det vanlig å treffes igjen etc eller er det aldri mer kontakt?

Bare nysgjerrig her :-)

Tja, det varierer litt. Og det kommer veldig an på personen man har det med. Noe oppfordrer til overnatning, andre merker du fort at vil ha deg ut. Har hendt at det har vært sykt kleint dagen etter, andre har det bare vært hyggelig og det har blitt en runde eller to på morgenkvisten. Men blir man med en helt tilfeldig person burde man ikke forvente noe særlig, annet enn sex :)

Anonymous poster hash: 0a2f3...263

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...