Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt dere kvinnfolk (og noen forskrudde menn) bruker for å "se pen og ung ut". Dere blir ikke kvitt rynker uansett. De kommer og det er normalt at de kommer. Unormalt hvis noen aldri får rynker. Vær dere selv og sånn dere er født for å være å ikke sprøyt inn alt mulig dritt. Ei jeg kjenner tok botox. Såg serriøst ikke noe forskjell. Der var de pengene brent på bålet.

Anonymous poster hash: 7e3f6...80b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da svært som den filen ikke ville være med da....

Her er link til bilde istedet https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10423883_748306631874220_423526912319649329_n.jpg?oh=a7f76225da365c989edc6c8aacf4ef41&oe=5474CC27

Anonymous poster hash: c9974...780

Oj! Så stor forskjell på de mørke ringene under øynene. Var det det du ville ha bort?

TS

Anonymous poster hash: 9a813...5c1

Skrevet

Oj! Så stor forskjell på de mørke ringene under øynene. Var det det du ville ha bort?

TS

Jeg stilte som modell og ga dermed behandleren frie tøyler. Ble veldig fornøyd selv, og fikk mye tilbakemeldinger om at jeg så freshere ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det var vondt å ta botox rundt øynene (kråketærna). Det er vondt og ta restlane/ juvederm i ansiktet, men sist jeg tok fikk jeg bedøvelse. Da tok jeg i linjene fra nesa til munnvikene. Jeg får også bedøvlse når jeg tar i leppa, gjør det ikke uten!

Anonymous poster hash: 72484...ff0

Skrevet

Jeg tar juviderm i Telemark (Skien). Betalte 2600 for å fylle ut rynkene som går fra nesen ned til munnvikene. Anonymous poster hash: 5714a...6d6

Hos hvem i Skien og anbefaler du han/henne? :-)

Skrevet

Har brukt Restylane for å redusere blå ringer, bare.

Den holder fremdeles, et år senere.

Går det virkelig an? har skikkelige pandablå ringer tunder øynene..

Anonymous poster hash: 5d26b...508

Skrevet

Jeg stilte som modell og ga dermed behandleren frie tøyler. Ble veldig fornøyd selv, og fikk mye tilbakemeldinger om at jeg så freshere ut.

Ja, det ble veldig fint. :)

TS

Gjest BabyBlue
Skrevet

Spis sunt, tren og få deg nok søvn. Mye bedre for hele kroppen...

Nja, noen er genetisk belastet med enten poser eller blåe ringer under øynene pga. Tykkelse på huden under og rundt øynene. Og da er fillere eller sminke den eneste løsningen. Men selvfølgelig vil man se en viss bedring om man legger om til en bedre livsstil.

Skrevet

Hos hvem i Skien og anbefaler du han/henne? :-)

Anbefaler veldig :) Det var kampanje når jeg tok det da så tror han ligger på ca. 3000 til "vanlig pris". Zvanity heter klinikken.

Anonymous poster hash: 5714a...6d6

• Liker 1
  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Opp...

Hvordan gikk det med dere som vurderte det? Og hvordan ser man ut etter at det har gått ut av kroppen, blir det verre da?

Noen som har noen å anbefale i Trondheim/ Danmark?

Anonymkode: 9fafc...ea9

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opp...

Hvordan gikk det med dere som vurderte det? Og hvordan ser man ut etter at det har gått ut av kroppen, blir det verre da?

Noen som har noen å anbefale i Trondheim/ Danmark?

Anonymkode: 9fafc...ea9

Injeksjonsspesialisten i Trd

Anonymkode: 08539...619

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...