Gå til innhold

Juksebloggere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kommer så veldig mange rare bloggere på topplisten til blogg.no som når toppen over natten men det er liksom ingenting spesielt med de. Da mener jeg ikke bloggere som er ganske kjente fra før men veldig mange rare og middelmådige bloggere som ikke har skrevet om noe interessant som kan rettferdiggjøre at de er på toppen. Det forsvinner fra toppen bare like fort som de kom.

Jeg mistenker at en god del av disse kjøper trafikk. Jeg vet hvordan man gjør det til og med så det kan ikke være så vanskelig. Men det er jo sikkert ikke lov.

Noen som synes noe om dette?

Anonymous poster hash: 663c0...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle de bloggerne jeg ser på toppen som bare er der i noen dager, har som regel et innlegg som er veldig populært og som har forårsaket trafikk til bloggen.

Kan du nevne noen av de bloggerne du mener?



Anonymous poster hash: 68769...448
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo vært endel 'ukjente bloggere' som har feks skrevet ett 'spennende' innlegg som har blitt delt ørti og førti ganger på face eller feks omtalt i VG eller noe sånt fordi temaet har fenget. Da går alt som kan krype og gå innom og leser også fyker de inn på førsteplassen. Men siden det ofte ikke er folk som hverken ønsker eller prøver å være 'bloggere på heltid' detter de ut av listene igjen som en Stein når nyhetene interesse er over.

Se feks på Sisteplassen.no, og så var det ei som skrev om å ha mistet ett barn for en tid tilbake, og en mann som 'slang med kjeften' ang barnehageansatte. Opp på toppen- også ut av lista igjen. Det trenger ikke være noe muffins i det når slikt skjer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo vært endel 'ukjente bloggere' som har feks skrevet ett 'spennende' innlegg som har blitt delt ørti og førti ganger på face eller feks omtalt i VG eller noe sånt fordi temaet har fenget. Da går alt som kan krype og gå innom og leser også fyker de inn på førsteplassen. Men siden det ofte ikke er folk som hverken ønsker eller prøver å være 'bloggere på heltid' detter de ut av listene igjen som en Stein når nyhetene interesse er over.

Se feks på Sisteplassen.no, og så var det ei som skrev om å ha mistet ett barn for en tid tilbake, og en mann som 'slang med kjeften' ang barnehageansatte. Opp på toppen- også ut av lista igjen. Det trenger ikke være noe muffins i det når slikt skjer :)

Jeg forstår det. Men når bloggen er super uinteressant. Det er det som blir spesielt.

Anonymous poster hash: 663c0...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Alle bloggere er teite.

Enig, minus matbloggere og norske hemmeligheter! Jeg lever for hemmelighetene til andre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, minus matbloggere og norske hemmeligheter! Jeg lever for hemmelighetene til andre :fnise:

Hva er norske hemmeligheter? En blogg?

Anonymous poster hash: d2cc5...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Hva er norske hemmeligheter? En blogg?

Anonymous poster hash: d2cc5...872

Ja, folk sender inn hemmeligheter anynymt og det deles med leserene. Jeg har faktisk en hemmelighet som ble postet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folk sender inn hemmeligheter anynymt og det deles med leserene. Jeg har faktisk en hemmelighet som ble postet der.

Link??

Anonymous poster hash: 060a8...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...