AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #21 Skrevet 10. august 2014 Mmmmh... Stresser du alltid like mye? Nei jeg er veldig laid-back vanligvis. Til tider litt for laid-back. Jeg stortrives også som singel og har ikke vært på let etter noen i det hele tatt. Men litt flørting i ny og ne har det jo blitt. Så jeg er rett og slett forbanna på meg selv, og han, fordi jeg nå er stressa. Jeg sitter på henda for å be han drite og dra for dette gidder jeg ikke mer. Men noe inni meg sier jeg må vente. Aner ikke hvorfor eller hva jeg har mista fotfestet her. Noe jeg ikke er vant til gitt og ikke takler så bra Han har vært langt avgårde et par uker, og jeg er usikker på hvor lenge han skal være vekk. Jeg leter ikke etter en ektemann eller en barnefar (Har aldri vært et ønske her. Heldigvis ikke for han heller). Ja jeg hadde vært grisestolt av han, og ja han får bare gode skusmål fra venner. Er tålmodig, snill og hjelpsom. Og så har han like teit humor som meg. Anonymous poster hash: 9a3b2...18b
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2014 #22 Skrevet 10. august 2014 Nei jeg er veldig laid-back vanligvis. Til tider litt for laid-back. Jeg stortrives også som singel og har ikke vært på let etter noen i det hele tatt. Men litt flørting i ny og ne har det jo blitt. Så jeg er rett og slett forbanna på meg selv, og han, fordi jeg nå er stressa. Jeg sitter på henda for å be han drite og dra for dette gidder jeg ikke mer. Men noe inni meg sier jeg må vente. Aner ikke hvorfor eller hva jeg har mista fotfestet her. Noe jeg ikke er vant til gitt og ikke takler så bra Han har vært langt avgårde et par uker, og jeg er usikker på hvor lenge han skal være vekk. Jeg leter ikke etter en ektemann eller en barnefar (Har aldri vært et ønske her. Heldigvis ikke for han heller). Ja jeg hadde vært grisestolt av han, og ja han får bare gode skusmål fra venner. Er tålmodig, snill og hjelpsom. Og så har han like teit humor som meg. Anonymous poster hash: 9a3b2...18b Uuuups. Du er på en crush! Problemet da er jo at en blir helt idiot, gjør bare feil og har overhode ikke oversikt over hva som faktisk foregår. Da har dessverre bare ett råd. Se hvor interessert han er i å ha fysisk (tenke rikke sex her) kontakt med deg. Gidder han å møte opp, gidder han å foreslå å møtes? Gidder han å prioritere deg fremfor andre ikke spesielt viktige ting?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #23 Skrevet 10. august 2014 Uuuups. Du er på en crush! Problemet da er jo at en blir helt idiot, gjør bare feil og har overhode ikke oversikt over hva som faktisk foregår. Da har dessverre bare ett råd. Se hvor interessert han er i å ha fysisk (tenke rikke sex her) kontakt med deg. Gidder han å møte opp, gidder han å foreslå å møtes? Gidder han å prioritere deg fremfor andre ikke spesielt viktige ting? Ja og det får jeg ikke vite før han evnt kommer tilbake hit til disse trakter igjen - når enn det skjer. Jaja om ikke annet så får jeg brukt frustasjonsenergien på noe. Løfta 10 tonn jern på morgenkvisten i dag Kommer til å se ut som en muskelbunt neste gang jeg ser han. Anonymous poster hash: 9a3b2...18b
Berit Skrevet 10. august 2014 #24 Skrevet 10. august 2014 At man har blitt litt kjent. Det er en forskjell på å bli kjent og tro at man skal gifte seg neste uke Jeg traff han på en ferietur hvor vi var ganske mange sammen hele tiden, så vi fikk lite alenetid. Jeg vil vite om dette er en person jeg føler det er verdt å bli bedre kjent med. Jeg er ikke ute etter mye egentlig. Jeg vil bare se han i en annen setting for å se om det er noe å hente her. Så jeg enten kan satse eller gå videre. Men nå kan jeg ikke det føler jeg. Jeg føler jeg er helt i limbo her. Så jeg stikker ut og løper en tur jeg nå Anonymous poster hash: 9a3b2...18b Har du det travelt? Skal du rekke noe? Dersom du gir det tid, vil du merke at ting fatisk skjer raskere.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #25 Skrevet 10. august 2014 Har du det travelt? Skal du rekke noe? Dersom du gir det tid, vil du merke at ting fatisk skjer raskere. Veldig godt poeng - jeg får se om jeg finner zen eller noe sånt. Trenger et kakk i hodet med jevne mellomrom for å roe meg ned merker jeg Anonymous poster hash: 9a3b2...18b
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 10. august 2014 #26 Skrevet 10. august 2014 Hvis han er den rette så har dere jo hele livet foran dere. Hva skal dere gjøre resten av livet hvis alt skal skje i løpet av ei snau uke? 1
Berit Skrevet 10. august 2014 #27 Skrevet 10. august 2014 Veldig godt poeng - jeg får se om jeg finner zen eller noe sånt. Trenger et kakk i hodet med jevne mellomrom for å roe meg ned merker jeg Anonymous poster hash: 9a3b2...18b
Gjest HarryDotter Skrevet 10. august 2014 #28 Skrevet 10. august 2014 Hvis han er den rette så har dere jo hele livet foran dere. Hva skal dere gjøre resten av livet hvis alt skal skje i løpet av ei snau uke? Godt poeng! Men så er det jo så mye morsomt man kan gjøre sammen også da, at et liv holder nesten ikke Forresten...jeg blir i ekstremt godt humør av å se den avataren din
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #29 Skrevet 10. august 2014 Godt poeng! Men så er det jo så mye morsomt man kan gjøre sammen også da, at et liv holder nesten ikke Forresten...jeg blir i ekstremt godt humør av å se den avataren din Det var fint sagt HarryDotter Tenk deg all moroa man går glipp av. Blir mye å ta igjen senere. Tjohei. Anonymous poster hash: 9a3b2...18b
Gjest Dønn_ærlig Skrevet 10. august 2014 #30 Skrevet 10. august 2014 Godt poeng! Men så er det jo så mye morsomt man kan gjøre sammen også da, at et liv holder nesten ikke Forresten...jeg blir i ekstremt godt humør av å se den avataren din Haha jeg også, derfor jeg har den:-)
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #31 Skrevet 13. august 2014 Tok det med ro og har ikke kontaktet han. Ikke likt noe på FB og vært generelt stille. Og da ble det stille fra han også Nå er jeg bare lei meg. Jeg har vært singel i veldig lang tid pga kjip opplevelse, og når jeg først møter en fyr jeg liker, så forsvinner han som dugg for solen. Nok en smell midt i tryne Jeg gir opp. Anonymous poster hash: 9a3b2...18b
Nettinettet Skrevet 13. august 2014 #32 Skrevet 13. august 2014 Tok det med ro og har ikke kontaktet han. Ikke likt noe på FB og vært generelt stille. Og da ble det stille fra han også Nå er jeg bare lei meg. Jeg har vært singel i veldig lang tid pga kjip opplevelse, og når jeg først møter en fyr jeg liker, så forsvinner han som dugg for solen. Nok en smell midt i tryne Jeg gir opp. Anonymous poster hash: 9a3b2...18b Nå skal du høre på meg litt og så skal du tenke over det jeg sier. Holdning er ALT! Din holdning til menn/dating etc er så negativ at du får negative resultater! Selvfølgelig er det kiipt å være singel hvis man ikke vil være det, og selvfølgelig er det kiipt å ikke få den man har lyst til å få, men det er faktisk ikke verdens undergang, og det trenger ikke å føles så kiipt heller. Vil du ikke ha en mann som du vet hvor du har? En som sender deg søte morgenmeldinger og som forter seg hjem fra jobb for å være sammen med deg? En som forteller deg at han tenker på deg og at du har vært i hjerte og sinn fra tiden dere ble kjent med hverandre? Så hvorfor har du vært villig til å ta til takke med en som du blir forvirret, rastløs og usikker av? Tørk tårene dine og bestem deg for at du aldri igjen skal selge deg selv billig og at du skal bevise for deg selv at du skal utnytte ditt eget potensiale max! Alle kvinner og menn har den muligheten, men alt for få griper den, og derfor er dette forumet fullt av mennesker som synes synd på seg selv, forventer å bli dumpet og tenker negativt om det meste. Ikke forbli en av de! Du fortjener å finne den rette for deg og hvis du virkelig vil så kan du det! 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 14. august 2014 #33 Skrevet 14. august 2014 Hva er poenget med å gå på date med en du har null interesse av? Det er jo å kaste bort daten sin tid. Dette. Slutt å være så forpult 'needy' og ikke bruk andre for å kvele dine egne svakheter.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #34 Skrevet 14. august 2014 Dette. Slutt å være så forpult 'needy' og ikke bruk andre for å kvele dine egne svakheter. Gidder du å lese hele tråden eller? Anonymous poster hash: 9a3b2...18b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #35 Skrevet 14. august 2014 Nå skal du høre på meg litt og så skal du tenke over det jeg sier. Holdning er ALT! Din holdning til menn/dating etc er så negativ at du får negative resultater! Selvfølgelig er det kiipt å være singel hvis man ikke vil være det, og selvfølgelig er det kiipt å ikke få den man har lyst til å få, men det er faktisk ikke verdens undergang, og det trenger ikke å føles så kiipt heller. Vil du ikke ha en mann som du vet hvor du har? En som sender deg søte morgenmeldinger og som forter seg hjem fra jobb for å være sammen med deg? En som forteller deg at han tenker på deg og at du har vært i hjerte og sinn fra tiden dere ble kjent med hverandre? Så hvorfor har du vært villig til å ta til takke med en som du blir forvirret, rastløs og usikker av? Tørk tårene dine og bestem deg for at du aldri igjen skal selge deg selv billig og at du skal bevise for deg selv at du skal utnytte ditt eget potensiale max! Alle kvinner og menn har den muligheten, men alt for få griper den, og derfor er dette forumet fullt av mennesker som synes synd på seg selv, forventer å bli dumpet og tenker negativt om det meste. Ikke forbli en av de! Du fortjener å finne den rette for deg og hvis du virkelig vil så kan du det! Takk du skriver alltid bra om dette temaet. Jeg er ikke på utkikk etter noen. Jeg trenger ingen. Har ikke trengt noen på lenge. Menn har bydd meg i mot i lang tid. Men kan være at han her trykka på noen knapper som vekket meg til live igjen. At jeg kanskje innerst inne innså brått at det var hyggelig med oppmerksomhet og fysisk kontakt. Og så er jeg vel litt forbanna over å bli sjekka opp for så å bli 'dumpa'. Sier man A så får man jaggu si B også. Jeg ønsker ikke en fyr som aldri tar kontakt. Da fortsetter jeg mye heller alene. Anonymous poster hash: 9a3b2...18b
Nettinettet Skrevet 14. august 2014 #36 Skrevet 14. august 2014 Takk du skriver alltid bra om dette temaet. Jeg er ikke på utkikk etter noen. Jeg trenger ingen. Har ikke trengt noen på lenge. Menn har bydd meg i mot i lang tid. Men kan være at han her trykka på noen knapper som vekket meg til live igjen. At jeg kanskje innerst inne innså brått at det var hyggelig med oppmerksomhet og fysisk kontakt. Og så er jeg vel litt forbanna over å bli sjekka opp for så å bli 'dumpa'. Sier man A så får man jaggu si B også. Jeg ønsker ikke en fyr som aldri tar kontakt. Da fortsetter jeg mye heller alene.Anonymous poster hash: 9a3b2...18b Grunnen til at mange vergrer seg for å date er nettopp dette. Man er redd for å få følelsen av å bli målt og ikke funnet bra nok. Det er ingen god følelse, men det er også en følelse man kan lære noe av. hvorfor lar vi oss påvirke så mye av hva andre måtte mene? Hvorfor lar vi andres meninger om oss, få oss til å føle at vi ikke er bra nok? Bare fordi han ikke fant deg bra nok for han, så betyr ikke det at du ikke er bra nok. Kanskje er du rett og slett for bra for han! Han trykket på de knappene du har fortrengt og siden dette skjedde uten at du var forberedt lot du det hele ta overhånd. Du ble hektet på oppmerksomheten og de følelsene du fikk som du ikke har fått på en stund og mistet kontrollen. Det kan du lære noe av og dermed vil ikke de samme ordene gi den de samme følelsene neste gang. Jo mer bevisst vi er på hva vi faller for og ikke burde falle for, jo mer kontroll får vi også over det som skjer når noen prøver å teste grensene våre. Jeg personlig synes det er bedre å bli skuffet noen ganger i søken etter den rette, enn å velge å være alene fordi jeg er redd for å bli såret. I tillegg har jeg analysert meg selv og mine behov/svakheter så godt at jeg ikke lenger putter meg i sårbare situasjoner. Jeg vet hva jeg trenger, jeg lytter ikke til ord og fine fraser og jeg kaster ikke bort tid med noe som ikke er 100% bare fordi jeg liker oppmerksomheten. Dette fikser du TS og dette blir du sterkere av!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #37 Skrevet 14. august 2014 Må bare legge til at han brukte to dager for å sjekke meg opp. Og da var vi på hans territorie. Hans venner og hans miljø. Og i ettertid har jeg fått høre at ingen har sett han holde på slik. Han har liksom alltid vært den single og rolige fyren. Derfor jeg også trodde at dette betydde noe. Å være så stressa og usikker som jeg har vært nå, er ikke gøy. Og ikke likt meg i det hele tatt. Her er det enten/eller og jeg er rimelig direkte av meg. Men her har jeg ikke hatt mulighet til det og mista meg selv helt. Og jeg liker det ikke...Anonymous poster hash: 9a3b2...18b
Nettinettet Skrevet 14. august 2014 #38 Skrevet 14. august 2014 Må bare legge til at han brukte to dager for å sjekke meg opp. Og da var vi på hans territorie. Hans venner og hans miljø. Og i ettertid har jeg fått høre at ingen har sett han holde på slik. Han har liksom alltid vært den single og rolige fyren. Derfor jeg også trodde at dette betydde noe. Å være så stressa og usikker som jeg har vært nå, er ikke gøy. Og ikke likt meg i det hele tatt. Her er det enten/eller og jeg er rimelig direkte av meg. Men her har jeg ikke hatt mulighet til det og mista meg selv helt. Og jeg liker det ikke...Anonymous poster hash: 9a3b2...18b Når vi får høre ting som "har aldri sett han sånn før..." så gir det oss en bekrefelse på hans følelser. Dette blir da en sikkerhet som får oss til å legge ned gitteret. Da begynner vi å vise følelser for å bekrefte for han at vi også føler det samme. Hvis han da kanskje ikke enda var helt DER, selv om vennene mente det, så blir det for mye for han. Ofte blir man mer hekta på en person fordi man får høre at personen føler, eller personen sier det man vil høre. Derfor er det viktig å drite i hva andre og han sier og heller bruke tiden på å finne ut hva en selv mener om personen og om han/hun kan være den rette.
Gjest Leo Nardo Skrevet 14. august 2014 #39 Skrevet 14. august 2014 Gidder du å lese hele tråden eller?Anonymous poster hash: 9a3b2...18b Nei.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #40 Skrevet 14. august 2014 Når vi får høre ting som "har aldri sett han sånn før..." så gir det oss en bekrefelse på hans følelser. Dette blir da en sikkerhet som får oss til å legge ned gitteret. Da begynner vi å vise følelser for å bekrefte for han at vi også føler det samme. Hvis han da kanskje ikke enda var helt DER, selv om vennene mente det, så blir det for mye for han. Ofte blir man mer hekta på en person fordi man får høre at personen føler, eller personen sier det man vil høre. Derfor er det viktig å drite i hva andre og han sier og heller bruke tiden på å finne ut hva en selv mener om personen og om han/hun kan være den rette. Ja det ble nok for mye for han, selv om det har vært lite sånn unntatt en fyllemelding har jeg tatt det veldig pent og rolig. Jeg tør ikke håpe på så mye mer men klarer ikke gi helt slipp heller. Det er fortsatt ett eller annet i meg som sier jeg bør vente litt til. Anonymous poster hash: 9a3b2...18b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå