Gå til innhold

Å ta det med ro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen har bedre tid i flørtefasen enn andre. Og jeg er i en slik situasjon nå. I fylla skrev jeg at jeg var litt stressa fordi jeg ikke visste helt hva han ville. Han skrev jeg bare måtte ta det helt med ro.

Ro? :fnise: Jeg regner jo med han er innafor fortsatt siden ha skrev dette. Men hvor får man kjøpt en bøtte med tålmodighet da? Vet jo fortsatt ikke helt hva han vil, annet at jeg ant bør vente. Men så er jeg invitert på date med en annen fyr. Har null interesse av denne fyren, men synes han er artig å skravle med.

Skal jeg date han andre for å få litt avstand? Eller fortsette å ta det rolig med han andre, som jeg er ganske opphengt i?

Anonymous poster hash: 9a3b2...18b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har du truffet denne mannen? Har dere hatt sex?

Anonymous poster hash: 16a16...f81
AnonymBruker
Skrevet

En måned siden vi traff hverandre og han la an på meg. Og ja vi har hatt sex. Han er på jobbreise nå, så ser han ikke på en stund.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva er poenget med å gå på date med en du har null interesse av? Det er jo å kaste bort daten sin tid.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å gå på date med en du har null interesse av? Det er jo å kaste bort daten sin tid.

Tenker jo så klart at det er ufint. Jeg liker fyren altså. Men er vel ikke helt tent på han, fordi jeg tenker for mye på han andre. Men det kan jo gå over om det ikke skjer så mye mer der?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tenker jo så klart at det er ufint. Jeg liker fyren altså. Men er vel ikke helt tent på han, fordi jeg tenker for mye på han andre. Men det kan jo gå over om det ikke skjer så mye mer der?

Da er det mer fair å la det gå over det du står med begge beina i nå, for å så se om du er i stand til å gi han andre en reell sjanse. For du er ikke det nå.

• Liker 4
Gjest Dønn_ærlig
Skrevet

Man dater vel ikke flere samtidig hvis en er helt i vater selv vel??

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da er det mer fair å la det gå over det du står med begge beina i nå, for å så se om du er i stand til å gi han andre en reell sjanse. For du er ikke det nå.

Bør nok det ja... Vil ikke trå inn i ting på feil grunnlag heller. Ble bare så frustrert her. Jeg er dårlig på å ta det med ro, men det er vel det han første foretrekker. Så det er vel ikke liv laga?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Bør nok det ja... Vil ikke trå inn i ting på feil grunnlag heller. Ble bare så frustrert her. Jeg er dårlig på å ta det med ro, men det er vel det han første foretrekker. Så det er vel ikke liv laga?

Du får bite tennene sammen en stund til. Senke skuldrene, og se på hva han gjør, og ikke hva han sier.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Man dater vel ikke flere samtidig hvis en er helt i vater selv vel??

Hvem sa at Norge er i vater?

AnonymBruker
Skrevet

Du får bite tennene sammen en stund til. Senke skuldrene, og se på hva han gjør, og ikke hva han sier.

Jeg får gjøre det :) Og huske å puste :P Kanskje jeg får ta i et tak med løpturene mine. Løpe meg litt tom i hodet ;)

Gjest Dønn_ærlig
Skrevet

Hadde håpet at Norges befolkning var i vater men ser daglig her inne at dette ikke stemmer.. Men date flere samtidig a gitt... Noe sier meg at damer også har sitt å si på at forhold går til .......

• Liker 1
Skrevet

Det han har gitt deg beskjed om nå, er at han ikke enda vet om du er den rette for han. Han er i vurderingsfasen, vil bli bedre kjent og se om følelsene blusser opp. Hvorfor skal ikke du gjøre det samme? Hvis du nå, etter en måned bekjentskap mener at han er den rette for deg, så tror jeg du er for desperat til å finne noen akkurat nå, for når noen er desperat får de ikke de selvsikre og trygge personene som de egentlig vil ha. De skremmer de heller superlangt vekk.

Det å fortelle han at du er stressa fordi du ikke vet hva han vil, er ødeleggende med tanke på den vurderingsfasen han er i. Du har nå gitt han hele kontrollen og han trenger ikke å varte deg opp, eller bevise for deg at han er en bra mann. Det eneste han må gjøre er å si det du vil høre når han har behov for å få litt oppmerksomhet eller sex, så er du der. For han vet jo at du vil ha han.

Men vet du egentlig at han er den du vil ha hvis du tenker godt etter? Bare etter å ha kjent han en måned? Vi damer har alt for lett for å tilegne menn egenskaper de ikke har, bare fordi vi har såååå lyst til å treffe noen, og fordi han er veldig kjekk eller gir oss den oppmeksomheten vi søker etter.

Det beste for deg tror jeg er å som du sier ta noen løpeturer for å klarne hue og få deg ned fra den rosa skylen. Så setter di deg ned og lager en liste over hvilke egenskaper du liker ved han og hva du ønsker fra den rette for deg, Så tar du deg en middag med han andre fyren men forteller han at du vil ha det på et vennskapelig nivå fordi du ikke vil binde deg for øyeblikket.

• Liker 1
Skrevet

Det han har gitt deg beskjed om nå, er at han ikke enda vet om du er den rette for han. Han er i vurderingsfasen, vil bli bedre kjent og se om følelsene blusser opp. Hvorfor skal ikke du gjøre det samme? Hvis du nå, etter en måned bekjentskap mener at han er den rette for deg, så tror jeg du er for desperat til å finne noen akkurat nå, for når noen er desperat får de ikke de selvsikre og trygge personene som de egentlig vil ha. De skremmer de heller superlangt vekk.

Det å fortelle han at du er stressa fordi du ikke vet hva han vil, er ødeleggende med tanke på den vurderingsfasen han er i. Du har nå gitt han hele kontrollen og han trenger ikke å varte deg opp, eller bevise for deg at han er en bra mann. Det eneste han må gjøre er å si det du vil høre når han har behov for å få litt oppmerksomhet eller sex, så er du der. For han vet jo at du vil ha han.

Men vet du egentlig at han er den du vil ha hvis du tenker godt etter? Bare etter å ha kjent han en måned? Vi damer har alt for lett for å tilegne menn egenskaper de ikke har, bare fordi vi har såååå lyst til å treffe noen, og fordi han er veldig kjekk eller gir oss den oppmeksomheten vi søker etter.

Det beste for deg tror jeg er å som du sier ta noen løpeturer for å klarne hue og få deg ned fra den rosa skylen. Så setter di deg ned og lager en liste over hvilke egenskaper du liker ved han og hva du ønsker fra den rette for deg, Så tar du deg en middag med han andre fyren men forteller han at du vil ha det på et vennskapelig nivå fordi du ikke vil binde deg for øyeblikket.

Veldig mye bra her. Og du har rett i det meste. Men ikke den med det rette. Grunnen til at jeg stresser er fordi jeg vil vite om han er den rette. Jeg vil ikke kaste bort tid på noe som kanskje kan være ok. Og frem til nå har jeg ennå ikke funnet ut av dette siden han tar det så med ro. Kan hende jeg bare trenger å se han en gang til for å finne ut om det er verdt det. Jeg trenger å bli litt kjent med fyren rett og slett. Og det gjør jeg ikke nå siden han har så god tid :P han vil gjerne treffe meg men han aner ikke når der vil skje.

Skrevet

Hva forventer du egentlig etter en måned bekjentskap?

Anonymous poster hash: 7b261...011

Skrevet

Hva forventer du egentlig etter en måned bekjentskap?

Anonymous poster hash: 7b261...011

At man har blitt litt kjent. Det er en forskjell på å bli kjent og tro at man skal gifte seg neste uke :P Jeg traff han på en ferietur hvor vi var ganske mange sammen hele tiden, så vi fikk lite alenetid. Jeg vil vite om dette er en person jeg føler det er verdt å bli bedre kjent med. Jeg er ikke ute etter mye egentlig. Jeg vil bare se han i en annen setting for å se om det er noe å hente her. Så jeg enten kan satse eller gå videre. Men nå kan jeg ikke det føler jeg. Jeg føler jeg er helt i limbo her. Så jeg stikker ut og løper en tur jeg nå :P

Skrevet

Veldig mye bra her. Og du har rett i det meste. Men ikke den med det rette. Grunnen til at jeg stresser er fordi jeg vil vite om han er den rette. Jeg vil ikke kaste bort tid på noe som kanskje kan være ok. Og frem til nå har jeg ennå ikke funnet ut av dette siden han tar det så med ro. Kan hende jeg bare trenger å se han en gang til for å finne ut om det er verdt det. Jeg trenger å bli litt kjent med fyren rett og slett. Og det gjør jeg ikke nå siden han har så god tid :P han vil gjerne treffe meg men han aner ikke når der vil skje.

Men man finner ikke ut av slike ting ved å se en person. Det eneste du finner ut av da er hva slags følelser du får for den du tror han er, eller den han er der og da. Det som teller er jo hvordan han er i det lange løp. Det tar mellom 4 og 6 måneder å bli kjent med et menneske og få sett hvordan menneske virkelig er og man må være tolmodig og tenke mer enn på bare følelsene som skapes. Vil han være en bra far? Vil han være en god ektemann? Er han en person du vil være stolt av? Vil han gi deg trygghet, eller usikkerhet?

I ditt tilfelle så tenker jeg at det beste for deg er å bruke like mye energi på han som han bruker på deg. Når du er i en slik fase at du nesten aldri treffer han, og du er litt smådesperat etter å finne deg noen (siden du er redd for å kaste bort tid), så burde du se på deg selv som singel og treffe andre imens. Det er også flere måter å bli kjent uten å treffes. Sjekk ut hvem vennene hans er, hva slags forhold han har til familien sin osv, og så har dere jo sms og andre medier der dere kan dele tanker.

Gjest brutal_mann
Skrevet

At man har blitt litt kjent. Det er en forskjell på å bli kjent og tro at man skal gifte seg neste uke :P Jeg traff han på en ferietur hvor vi var ganske mange sammen hele tiden, så vi fikk lite alenetid. Jeg vil vite om dette er en person jeg føler det er verdt å bli bedre kjent med. Jeg er ikke ute etter mye egentlig. Jeg vil bare se han i en annen setting for å se om det er noe å hente her. Så jeg enten kan satse eller gå videre. Men nå kan jeg ikke det føler jeg. Jeg føler jeg er helt i limbo her. Så jeg stikker ut og løper en tur jeg nå :P

Mmmmh... Stresser du alltid like mye?

• Liker 1
Skrevet

Men da har du jo fått det beste utgangspunktet fordi du har fått sett hvordan han er som person sammen med andre. Og han har jo også fått sett deg med andre. Hvor langt unna hverandre bor dere? Er jo ikke bare bare å ta en ferieflørt til neste steg uten at det har sagt skikkelig pang for begge to.

Slutt å stess, let videre og er det meningen så er det meningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...