Gå til innhold

Hvordan forholde seg til ex'en...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...når man ikke er på godfot lenger?

Hadde en avtale med ex'en om å forbli venner etter bruddet. Det funka fint en periode, helt til det kom opp mer grums fra fortida. Bottom line; han har løyet til meg og sveket meg. Endte opp med konfrontasjon (han benekter ingenting, men sier at alt stemmer), jeg tok han skikkelig hardt for dette og fortalte han hva jeg mente om han og oppførselen hans.

I dag har vi null kontakt. Ingenting på sosiale medier, nada rett og slett (vi har selvsagt ikke felles barn, så dermed kan vi ha det slik).

Har tenkt litt i det siste på hvordan jeg skal forholde meg til han hvis jeg møter han på byen f.eks? Eller treffer han på butikken? Mest av alt har jeg lyst til å ignorere han, se "gjennom han" rett og slett. Vil ikke gi noen som helst signal om at jeg bryr meg om han lenger, men hvordan gjør man det?

Bor i samme by og vil nok treffe på han etter hvert (og siden vi er i samme yrke kan det hende vi møtes i forbindelse med jobb også).



Anonymous poster hash: 2a2c9...f49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i en litt lik situasjon. Funnet ut masse dritt jeg kunne vært foruten og nå har vi på ingen måte noe som helst form for kommunikasjon. Jeg kjenner jeg er småredd for å møte han, da det endte med at jeg sluttet å svare på absolutt alt og har nå blokket han på alle sosiale medier.

Tror jeg kommer til å være helt kald og late som om han er en helt random om det skjer en offentlig plass. Prøver han å snakke kommer jeg til å svare kort, ikke spørre noe tilbake og komme meg avgårde så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt i det siste på hvordan jeg skal forholde meg til han hvis jeg møter han på byen f.eks? Eller treffer han på butikken? Mest av alt har jeg lyst til å ignorere han, se "gjennom han" rett og slett. Vil ikke gi noen som helst signal om at jeg bryr meg om han lenger, men hvordan gjør man det?

Bor i samme by og vil nok treffe på han etter hvert (og siden vi er i samme yrke kan det hende vi møtes i forbindelse med jobb også).

Anonymous poster hash: 2a2c9...f49

Jeg har vært i gjennom samme sak, jeg gjør det ikke verre enn at jeg har vanlig folkeskikk, smiler og hilser, men ikke mer. Du viser mer at du bryr deg hvis du skal ignorere, enn å smile og vise at du faktisk har det bra og har kommet deg videre. :-)

Anonymous poster hash: 802cc...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i gjennom samme sak, jeg gjør det ikke verre enn at jeg har vanlig folkeskikk, smiler og hilser, men ikke mer. Du viser mer at du bryr deg hvis du skal ignorere, enn å smile og vise at du faktisk har det bra og har kommet deg videre. :-)

Anonymous poster hash: 802cc...b05

Godt poeng! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, takk for svarene :)

Må vel bare "bite det i meg" og smile og late som ingenting. Men faktum er at jeg er dritforbanna på fyren, har mest lyst til å bare gå rett forbi han uten å se på han en gang. Takler ikke løgnere, spesielt ikke fra en av de som liksom skal stå deg nærmest. Han er ute av livet mitt for godt og det kjennes bra. Håper bare sinnet mitt gir seg etter hvert, gleder meg til den dagen jeg kan være helt likegyldig ovenfor han.



Anonymous poster hash: bfbad...8c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, takk for svarene :)

Må vel bare "bite det i meg" og smile og late som ingenting. Men faktum er at jeg er dritforbanna på fyren, har mest lyst til å bare gå rett forbi han uten å se på han en gang. Takler ikke løgnere, spesielt ikke fra en av de som liksom skal stå deg nærmest. Han er ute av livet mitt for godt og det kjennes bra. Håper bare sinnet mitt gir seg etter hvert, gleder meg til den dagen jeg kan være helt likegyldig ovenfor han.

Anonymous poster hash: bfbad...8c4

Det kommer - bare gi det tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer - bare gi det tid :)

TS igjen...

Ja, ser frem til den dagen :) Kanskje jeg da er klar til å treffe nye, hvem vet? Jeg har" brent meg" nå og kjenner at mannfolk skal jeg holde meg borte fra en stund fremover. Men håper jo at en vakker dag...;)

Anonymous poster hash: bfbad...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...