Gå til innhold

mareritt om tenner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei alle. så lenge jeg kan huske har jeg VELDIG ofte mareritt om tenner (det høres så dumt ut). jeg drømmer om at tennene mine råtner, ramler ut og senest i natt drømte jeg at jeg tok røntgen av fortennene og at de måtte trekkes straks fordi de ikke fant noe som helst på røntgenbildet.

jeg har også veldig tannlegeskrekk, spesielt for å måtte trekke tenner, og marerittene forverrer jo bare frykten. jeg er så redd hver gang jeg får vondt i tennene og går i konstant frykt for at tennene mine skal ramle ut mens jeg er våken. men fordi jeg er redd for å faktisk få beskjed om at det er det som kommer til å skje hvis jeg drar til tannlegen, så drar jeg aldri. så jeg er redd for både tannlege, og at tennene mine skal dette ut.

er det noen som har det samme? aner ikke hva jeg skal gjøre!

Anonymous poster hash: ca4ff...ad4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kan jo også legge til at jeg skjærer tenner, og rykker til og får angst hvis jeg skjærer tenner rett før jeg sovner. kan også hende at jeg våkner av det, og at jeg bevisst må ligge med munnen åpen for at jeg skal få sove.

Anonymous poster hash: ca4ff...ad4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en del mareritt om at tennene mine faller ut ol. Jeg har ikke tannlegeskrekk, men er veldig redd for tennene mine, er så redd for å miste dem osv.

Anonymous poster hash: 5ef2d...abf
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en veldig vanlig drøm å ha. Bare søk litt rundt på nettet så finner du masse.

Mener å huske at det skal bety noe som å bekymre seg for hvordan man ser ut og/eller føle seg ydmyket.

Anonymous poster hash: 8d0da...0ba
Skrevet

Har du nettopp gått gjennom en stor forandring i livet, ny kjæreste, flyttet, fått barn, startet i ny jobb?

Det er visstnok vanlig å drømme om tenner når man har det, og jeg har gjort det selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk tannregulering for ett år siden og jeg drømmer stadig vekk om tennene mine, at tannreguleringen fører til at tennene faller bort, råtner og at strengen faller bort som fører til at alle tennene blir ødelagte. En drøm jeg hadde, var så virkelig at jeg var lettet da jeg våknet og oppdaget at jeg hadde alle tennene mine i munnen og at reguleringen var på plass.

Anonymous poster hash: 49ab7...5f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...