AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Hei. Mannen har snart bursdag og jeg vil gjerne overraske han med en fotball tur til Liverpool, med fly, hotell, kampbilletter osv. Hvor og hvordan gjør jeg dette enklest og billigst mulig? Har aldri bestilt tur på nett før så er veldig nervøs for å bli lurt av useriøse aktører. Vi har en sønn som er 1 år, er det greit å ha han med på denne turen eller burde vi ha barnevakt? takk for all hjelp! Anonymous poster hash: 20cb1...3d3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Du kan enten bestille pakkereise gjennom ving(men jeg synes de er litt vel dyre, men der får du iallefall billetter som er "skikkelige"). Selv har jeg bestilt reisen del for del. Flyr til Manchester, da dette er billigere enn å fly til Liverpool(er bare en times tid med tog/buss). Hotell gjennom hotels.com(alltid masse bra tilbud hvis man følger med), og kampbilletter gjennom ticket2.com(noen mener denne siden er useriøs, men jeg har alltid fått billettene mine når jeg har bestilt gjennom dem. De har da blitt levert på hotellet jeg bor på.). Jeg ville latt ungen bli hjemme hos foreldre/svigers, og tatt det som en kjærestetur:) Anonymous poster hash: c5bc4...fd6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Du kan enten bestille pakkereise gjennom ving(men jeg synes de er litt vel dyre, men der får du iallefall billetter som er "skikkelige"). Selv har jeg bestilt reisen del for del. Flyr til Manchester, da dette er billigere enn å fly til Liverpool(er bare en times tid med tog/buss). Hotell gjennom hotels.com(alltid masse bra tilbud hvis man følger med), og kampbilletter gjennom ticket2.com(noen mener denne siden er useriøs, men jeg har alltid fått billettene mine når jeg har bestilt gjennom dem. De har da blitt levert på hotellet jeg bor på.). Jeg ville latt ungen bli hjemme hos foreldre/svigers, og tatt det som en kjærestetur:) Anonymous poster hash: c5bc4...fd6 Morsomt, en Manchester-fan jeg kjenner drar til Liverpool fordi det er billigere Uansett; jeg er enig, bestill del for del selv. Når det gjelder kampbilletter, så finner du disse på finn.no. Det er da ofte norske fans som har sesongkort, men som ikke drar på hver kamp. Unngå å betal noenting annet enn i kontanter ved personlig oppmøte. (Altså at dere avtaler å møtes et sted for å utveksle billettene og kontantene). Anonymous poster hash: 35453...e19
Adelia Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Anbefaler ving. Da vet du at billettene er ekte. Kjøp ving-pakke uten fly. Så kjøper du flybilletter selv. Vet at Norwegian ofte har billige billetter til Manchester.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Jeg har aldri vært så forsiktig som Adelia foreslår, og aldri støtt på problemer. MEN, jeg har et råd til. Mange PL-klubber selger nemlig billetter direkte over egen nettside, også til fans som ikke har medlemsskap i klubben. Jeg er ikke Liverpool-fan selv, men fant denne informasjonen for deg: After sales to Members, subject to availability a limited number of tickets go on general sale approximately 21 days before the game. Ergo ca 3 uker før kampdag kan du få fatt i billetter direkte fra klubben. Liverpool har også en løsning der folk som har billett, men som ikke kan gå, kan selge sine billetter over den offisielle nettsiden. Du kan finne ut mer selv ved å besøke www.liverpoolfc.com Anonymous poster hash: 35453...e19
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Du vet du har vært for mye på KG når du leser overskriften som "fotballfrue"... Anonymous poster hash: ec229...647
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 Morsomt, en Manchester-fan jeg kjenner drar til Liverpool fordi det er billigere Uansett; jeg er enig, bestill del for del selv. Når det gjelder kampbilletter, så finner du disse på finn.no. Det er da ofte norske fans som har sesongkort, men som ikke drar på hver kamp. Unngå å betal noenting annet enn i kontanter ved personlig oppmøte. (Altså at dere avtaler å møtes et sted for å utveksle billettene og kontantene). Anonymous poster hash: 35453...e19 Kommer sikkert litt an på hvor i landet man reiser fra også da. Jeg vet at fra Torp har de superbillige billetter til Liverpool, mens her fra Trondheim er det billigst å reise til Manchester.. Anonymous poster hash: c5bc4...fd6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå