Gå til innhold

Trekant og sjalusi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min fantaserer om at vi tar med en mann til.

Han vil at jeg skal finne et par-tre kandidater på en sextreff side og at han velger slik at jeg ikke vet hvem som kommer.

Jeg er litt ukomfertabel med tanken siden vi er i et forhold for jeg er redd det kan ødelegge noe mellom oss, men jeg har ikke lyst til å være ei som snurper og avslår med en gang heller.

Jeg har spurt han om han kan si litt om hva som ligger bak men jeg får liksom ikke noe klart svar.

Jeg mistenker han for å ha en tilleggsfantasi om å knulle en mann men dette nekter han for.

Det hadde vært helt greit for meg altså, og det har jeg sagt men han syns kanskje det er flaut.

Så derfor spør jeg dere :

Hva ligger bak ønske om trekant ?

Er det sjalusi på samme måte som hotwife eller er det vanlig at menn drømmer litt om å være sammen med en en annen mann og at trekant gir en ypperlig og litt skjult anledning til det ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Kjæresten min fantaserer om at vi tar med en mann til.

Han vil at jeg skal finne et par-tre kandidater på en sextreff side og at han velger slik at jeg ikke vet hvem som kommer.

Jeg er litt ukomfertabel med tanken siden vi er i et forhold for jeg er redd det kan ødelegge noe mellom oss, men jeg har ikke lyst til å være ei som snurper og avslår med en gang heller.

Jeg har spurt han om han kan si litt om hva som ligger bak men jeg får liksom ikke noe klart svar.

Jeg mistenker han for å ha en tilleggsfantasi om å knulle en mann men dette nekter han for.

Det hadde vært helt greit for meg altså, og det har jeg sagt men han syns kanskje det er flaut.

Så derfor spør jeg dere :

Hva ligger bak ønske om trekant ?

Er det sjalusi på samme måte som hotwife eller er det vanlig at menn drømmer litt om å være sammen med en en annen mann og at trekant gir en ypperlig og litt skjult anledning til det ?

Så lenge hans fantasi ikke er en delt fantasi mellom dere så høres ikke tiden ut til å være moden riktig ennå, - for meg.

Jeg leser deg som dette er en viktig fantasi for ham, og at han er nesten overmoden for å prøve den i praksis?

Men, med de tankene du legger for dagen i denen tråden så er det fremedeles en god del snakking og ærlighet/åpenhet som gjenstår før du også tenner til fulle på denne fantasien.

Det er mye som kan være triggeren i en slik fantasi, din nytelse er en trigger, - med eller uten det lille stinget av potensiell sjalusi. Om sjalusien ikke er der så kan det være det der og da opplevde 'eierskap' over en kvinne som kan gjøre en annen mann så tent... og det kan være knyttet til hennes litt 'hemningsløse' seksualitet.

Så kan det også, som du sier, være en fantasi om en annen biseksuell mann.

Dere bør snakke fantasien godt igjennom først, det er svært ofte fryktelig lurt når det vaker en usikkerhet i landskapet slik du beskriver for din del.

Jeg tar for gitt at de menn han skulle finne, de må man samkjøre fantasiens innhold med for å sikre at alle er på samme planet før man går videre.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Lille-pus naglet problemene i ditt spørsmål. Som igjen betyr at dette er noe dere ikke skal finne på enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...