Gå til innhold

Første gang

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Derson jeg klarer å få inn en banan hvertfall 12 cm, har jeg en fordel når det kommer til å ha sex for første gang? Har aldri vært ordentlig våt og kåt, men måtte bare "teste" ut med en banan ettersom jeg er så redd for at jeg ikke skal få den inn første gang..

Er ganske ung og liten, og har ikke mye erfaring på den biten. Har vært borti en rekke gutter, men aldri turt å ta det siste steg.. Hjelp

Anonymous poster hash: b34b0...ebb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta det første steget mener du?

Anonymous poster hash: 821c6...657
AnonymBruker
Skrevet

Ta det første steget mener du?

Anonymous poster hash: 821c6...657

Mulighetene dukker opp støtt og stadig, men jeg tør bare ikke fordi jeg er redd for at jeg er for trang.. Har etterhvert som sagt klart å få inn en banan uten å være kåt, jeg er ikke for trang da sant? Er bare så redd for å mislykke:(

Gjest Awzm me
Skrevet

Om du ikke får vondt av en banan så høres det ut som om jomfruhinnen din har sprukket ihvertfall. For meg gjorde det vondt å sette inn en tampong før jeg hadde sex første gang.

Så tror ikke det skal bli noe problem for deg

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke får vondt av en banan så høres det ut som om jomfruhinnen din har sprukket ihvertfall. For meg gjorde det vondt å sette inn en tampong før jeg hadde sex første gang.

Så tror ikke det skal bli noe problem for deg

Slet veeldig med tamponger selv for et par år siden da jeg fikk mensen, men er ikke et problem lengre. Meen er fortsatt å feile når det virkelig gjelder:/

Skrevet

Får nesten litt vondt av deg, selv om jeg også forstår at man kan bli litt usikker.

Det er sikkert ikke det du vil høre, men du må slutte å stresse og legge press på deg selv angående det her, eller tenke at du på noen måte vil mislykkes. Hvordan din første sexopplevelse vil bli, har sannsynligvis ikke så mye sammenheng med bananer, antall cm du klarer å presse inn uten å være kåt, eller andre helt tekniske ting. Sannsynligheten for at du er "for trang" for sex er vel forholdsvis liten. Å ha sex når man er våt og er i situasjonen, og å stappe inn en banan når man ikke er det, kan overhodet ikke sammenlignes. Det er nok vanlig at det er litt vondt første gang man har sex, eller at det ikke går helt knirkefritt helt i starten når man har lite erfaring, men det betyr jo ikke at det er mislykka.

Hvis du ellers føler deg klar for å ha sex med noen, så er det synd om du lar deg stoppe av disse bekymringene, som jeg mener er litt grunnløse.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Nei du er ikke for trang TS.....Normalt at det er litt ekstra trangt der nede når man er ung og ikke har gjort dette før. Som alle andre damer vil du bli en reser på dette med erfaring og tid. Bare sørg for å velg deg riktig gutt første gangen. Det tror jeg vil avgjøre hvor flott den opplevelsen vil bli.

No worries

AnonymBruker
Skrevet

Hmm

Skrevet

Du er definitivt ikke for trang om du får inn en banan når du ikke er kåt, det klarer ikke jeg (evt vil det være med mye smerter), og det er ganske mange runder i halmen siden jeg var jomfru ;)

Mener ikke å implisere at du er vid, bare at det hele nok går helt fint når du er med den rette personen og blir skikkelig kåt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...