AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Jeg føler jeg spiser og spiser, jeg spiser et måltid og ti minutter er jeg like sulten som jeg var før jeg spiste. Føles ut som om magen min skal rumle. Skjønner ikke hvorfor.. Noen som vet hva det kan være eller har noen tips? Anonymous poster hash: b000e...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Jeg har fruktosemalabsorpsjon og jeg har det slik når jeg har spist for mye fruktose. Testes enlelt med en pusteprøve. Fastlegen henviser deg. Anonymous poster hash: 984dd...4ec
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Går du på medisiner? Noen medisiner gir mer mathunger og spiser hele tiden. Om du har det, må du la fornuften styre deg. Du må si til deg selv og kroppen din at "nå er det 3 timer til neste måltid".Anonymous poster hash: 81234...9c1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Spiser du nok proteiner? Det metter mer enn karbohydrater. Anonymous poster hash: 67f43...0c7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Hva slags type mat spiser du da?Anonymous poster hash: 4a8ac...2cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå