Gå til innhold

Hva er dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler trangen til å tisse så å si hele tiden. Og etter å ha vært på toalettet 3 ganger kommer det ikke noe. Bare drypper kanskje. Har hatt urinveisinfeksjon 3 ganger over 3 år, så er sikker på at det ikke er det. Svir ikke når jeg tisser.

Noen andre forslag?

Meger irriterende å kjenne man må på do og vite at man ikke må, særlig om kvelden når jeg skal sove.

Anonymous poster hash: eadf3...48f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer hvis du holder deg?

Anonymous poster hash: 2e461...15f

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer hvis du holder deg?

Ingenting? kjenner bare den trangen da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt samme problemet, og det er hos meg en angstreaksjon. Det KUNNE skje når som helst, også når jeg var hjemme, i en komfortabel seting, etc, men oftest kom det når jeg ikke kunne gå på do når som helst, var ukomfortabel o.l.

Nå er det ikke sikkert dette gjelder deg, men det kan altså være psykiske årsaker, spesielt når du ikke føler noe ubehag. (Selv om dette i seg selv kan være veldig ubehagelig.) Hos meg var det akkurat som om jeg hadde sprengfull blære, trodde jeg kom til å tisse på meg, men kom ingenting når jeg gikk på toalettet.

Anonymous poster hash: 9fa90...cf3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt samme problemet, og det er hos meg en angstreaksjon. Det KUNNE skje når som helst, også når jeg var hjemme, i en komfortabel seting, etc, men oftest kom det når jeg ikke kunne gå på do når som helst, var ukomfortabel o.l.

Nå er det ikke sikkert dette gjelder deg, men det kan altså være psykiske årsaker, spesielt når du ikke føler noe ubehag. (Selv om dette i seg selv kan være veldig ubehagelig.) Hos meg var det akkurat som om jeg hadde sprengfull blære, trodde jeg kom til å tisse på meg, men kom ingenting når jeg gikk på toalettet.

Anonymous poster hash: 9fa90...cf3

Ah! da er det sikkert stress! Hadde to eksamner denne uken, som nå heldigvis er over! :) om det ikke gir seg går jeg til legen!

Men tusen takk for svar! :)

AnonymBruker
Skrevet

Det må ikke svi ved UVI. Er greit å få utelukket det med en urinprøve. Men stress kan gi ofte vannlating ja.

Anonymous poster hash: e99c6...6c3
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting? kjenner bare den trangen da Anonymous poster hash: eadf3...48f

Og trangen bli ikke sterkere, eller går over?

Skrevet

Hvor lenge har du hatt det slik? :)

Skrevet

Sånn har jeg det også nå, på tredje dagen. Konstant press i blæren, men kommer sinnsykt lite når jeg sitter meg ned på doen, og uten å svi. Har lest meg opp og ned i mente på symptomer, og skremt meg selv med å lese om blærekreft, som har slike symptomer. Skal til legen imorgen og levere tisseprøve.. Vil anbefale deg å gjøre det samme om du fortsatt har det slik. Krysser fingrene for oss begge og håper at ingen av oss har noen alvorlig diagnose. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Sånn har jeg det også nå, på tredje dagen. Konstant press i blæren, men kommer sinnsykt lite når jeg sitter meg ned på doen, og uten å svi. Har lest meg opp og ned i mente på symptomer, og skremt meg selv med å lese om blærekreft, som har slike symptomer. Skal til legen imorgen og levere tisseprøve.. Vil anbefale deg å gjøre det samme om du fortsatt har det slik. Krysser fingrene for oss begge og håper at ingen av oss har noen alvorlig diagnose. :)

Hvordan gikk det med deg?

Anonymous poster hash: 86333...685

Skrevet

Hvordan gikk det med deg?

Anonymous poster hash: 86333...685

Var bare urinveisinfeksjon. Fikk resept på antibiotika(Bactrin), 3 ganger daglig i 3 dager, og var helt fin igjen etter det :) Hva med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...