AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Del Skrevet 8. august 2014 Noen andre som har lagt merke til de vanvittig overdrevne "dialektene" som brukes i tine-reklamer? "Dæein bjæaste mjæøulka" og lignende. Jeg har aldri i mitt liv hørt noen som snakker så vanvittig kaudervelsk som de gjør i disse melkereklamene. Høres ut som en oslo-person som skal prøve å snakke så grautmålsk han/hun bare klarer. Anonymous poster hash: 7ff4f...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Del Skrevet 8. august 2014 Kom med link, da. Anonymous poster hash: c187d...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Del Skrevet 8. august 2014 Er faktisk folk som prater veldig rart, som regel på knøttsmåe plasser, de har sikkert funnet noen av disse personene Anonymous poster hash: 3ae1a...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #4 Del Skrevet 8. august 2014 Høres ikke helt "vællers" ut for meg nei. Anonymous poster hash: 40707...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #5 Del Skrevet 8. august 2014 Høres ikke helt "vællers" ut for meg nei. Anonymous poster hash: 40707...59a Jovisst,dette er skikkelig valdresdialekt! At du skriver "vællers" avslører derimot at du ikke har den beste kjennskapen til dialekta. Anonymous poster hash: f99cd...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #6 Del Skrevet 8. august 2014 Jovisst,dette er skikkelig valdresdialekt! At du skriver "vællers" avslører derimot at du ikke har den beste kjennskapen til dialekta. Anonymous poster hash: f99cd...b77 Jeg bor rett over fjellet fra Valdres. Tufs! -.- Anonymous poster hash: 40707...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #7 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg bor rett over fjellet fra Valdres. Tufs! -.-Anonymous poster hash: 40707...59a Og jeg kommer fra Valdres, så dette vet jeg. Anonymous poster hash: f99cd...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 8. august 2014 #8 Del Skrevet 8. august 2014 Verre hun Lendo.no-dama. Får lyst å slå ned noen bare jeg ser trynet hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #9 Del Skrevet 8. august 2014 Og jeg kommer fra Valdres, så dette vet jeg. Anonymous poster hash: f99cd...b77 Men du er utflyttet, som så mange andre vallersinger, så dette vet du lite om. Jeg har både turet og festet i Valdres i mange år, så dette kan jeg. Anonymous poster hash: 40707...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #10 Del Skrevet 9. august 2014 Men du er utflyttet, som så mange andre vallersinger, så dette vet du lite om. Jeg har både turet og festet i Valdres i mange år, så dette kan jeg.Anonymous poster hash: 40707...59a For det første vet du ingenting om jeg er utflyttet eller ikke. For det andre spiller det ingen rolle. For det tredje bare kverulerer du. Anonymous poster hash: f99cd...b77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jökull Skrevet 9. august 2014 #11 Del Skrevet 9. august 2014 Tine-reklamene er autentiske når det gjelder dialekter, men Lendo-damen får jeg vondt i ørene av, skulle tro hun bare fikk et manus fem minutter før opptaket av reklamen(e). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå