AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Sist jeg gikk på cerazette for 4 år siden hadde jeg ingen problemer med blødninger, mistet alt helt. Idag skal jeg møte crushet igjen, og jeg har selvfølgelig fått småblødninger!! Flere som er plaget med dette? Så forbanna ergerlig. Skulle komme akkurat den dagen vi sees igjen på 1,5 mnd... Anonymous poster hash: b7965...b22
CMHuser Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Jeg har hatt litt problemer med det. Det har ikke vært mye, bare pittelitt
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Er bare pittelitt her også. Så vidt rødt på papiret når jeg tørker, men livredd det blir mer. Er så kleint å begynne å blø når man har sex. Tror egentlig ikke han bryr seg, men søren også. TS Anonymous poster hash: b7965...b22
Prestekragen Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Jepp, får det innmellom, dog ikke særlig ofte. Heldigvis ikke mye heller, pleier å gi seg ganske raskt!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Jeg har fått skikkelig mensen, jeg. Trodde ikke jeg skulle få det på cerazette, men her sitter jeg altså og tør omtrent ikke å nyse. Så ja, det er visst vanlig med blødninger. Anonymous poster hash: 4b8db...aca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå