AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Noen som vet om en god frisør i Bergen? Jeg gifter meg om to måneder. Skal ikke ha slør, men løst hår. Vil ha volum og litt bølger. Det må være bevegelse i håret, men også sitte hele dagen uten at det ser helt stivt ut. Jeg stoler ikke på noen av de jeg har vært hos tidligere, så jeg lurer på om noen kan anbefale en? Helst i Bergen sør, men hele Bergen funker.Anonymous poster hash: 11048...e28
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Image Hairdesign, Nestun eller Huldra Økologiske Frisør ved Fløibanen Anonymous poster hash: 503e5...701
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Tonje på Anettes Salong på Skjold (v Spar Skjoldtun) er "spesialisten" i salongen på bryllup, hvis hun har ledig tid så er hun veldig flink! Trude er generelt en utrolig god frisør, men jeg aner ikke om hun har bryllupserfaring. Anonymous poster hash: 1da76...493
84modell Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Hei! Timeout Frisør i Strandgaten, 55234025. Hun som er frisør og eier salongen er kjempe flink. Anbefales på det varmeste.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Sørås frisør. Både Jolita, Marie, Signy og Britt har lang erfaring med å sette opp. Dette vet jeg fordi jeg oftest klipper meg der på Lørdager og det er da brudene gjøres klar. Anonymous poster hash: 3d841...b1b
Conuren Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Jeg ville gått til Huldra. Av frisørene der er Katrine og Anne Katrine de jeg har vært mest fornøyd med.
masekopp Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Sørås frisør. Både Jolita, Marie, Signy og Britt har lang erfaring med å sette opp. Dette vet jeg fordi jeg oftest klipper meg der på Lørdager og det er da brudene gjøres klar. Anonymous poster hash: 3d841...b1b Slenger meg på denne
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Kjenner flere som har vært i Gravdalsveien 2, nedsiden av høyblokka, og vært superfornøyde. Vet ikke hva de heter.Anonymous poster hash: ff089...438
SiMa Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Et lite råd fra meg er å ta en prøvetime hos noen av de du er blitt anbefalt i god tid, og så bestemme hvem du skal bruke på bryllupsdagen. Jeg fikk i alle fall gratis prøvetime uavhengig av om jeg valgte å bruke den frisøren etterpå. Hadde prøvetimen i god tid, hun satte opp håret, viste meg et par måter å få det resultatet jeg ønsket, og jeg ble veldig fornøyd. I alle fall hvis prøvetimen er gratis ville jeg prøvd hos noen forskjellige, og jeg ville ikke ventet til siste uka. Da er det mer enn nok å gjøre uansett, og veldig liten tid til å finne en annen hvis du ikke er fornøyd. Og husk at du skal ha en du kommuniserer bra med også, ikke bare en som er flink med hår, noen frisører har en tendens til å overkjøre kundene.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Miguel på Tops frisør. Anonymous poster hash: 1183d...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå