Gå til innhold

Finne han som gav meg klamydia

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så da var jeg her da. Dum som jeg var,nysingel, full og kåt og hoppet over kondomet. Ja, utrolig dumt av meg, og jeg venter meg noen moralprekener, men det får jeg tåle. Jeg føler i hvert fall nå at jeg skal bruke kondom til jeg skal prøve å få barn!

Jeg var i hvert fall smart nok til å dra og ta en sykdomstest etter det som skjedde, og ser man ikke det, for første gang i livet har jeg en kjønnssykdom. Jeg har jo ikke hatt det i mer enn en uke (med mindre eksen var utro....) og det er jo greit å behandle, så dette kan jeg leve med. Problemet er at nå er jeg lovpålagt å finne ham og si ifra!

Jeg er helt helt for at man skal si ifra, men det kan bli litt vanskelig. Det var en ONS. Jeg vet fornavnet hans, aldreren hans, og hvilken boligblokk han bor i. Jeg tror jeg skal klare å navigere meg fram til dørklokka, men det er ikke førstevalg.

Så jeg sjekka blokka i Gule Sider, fant én med hans fornavn i blokka og sendte noen meldinger fram og tilbake, og vi kom fram til at han definitivt ikke hadde hatt besøk av meg. Jeg sjekka også det navnet jeg fant på adressen på facebook, og fant en som ligna litt (bildet var uklart, på avstand), og har sendt meld, men ikke fått noe svar.

Så... Hva blir mitt neste steg? Ta mot til meg, dra inn til byen og ringe på dørklokka som jeg tror er hans?
Han fikk forresten nummeret mitt, men kontaktet meg aldri, så jeg tror egentlig ikke han vil se meg igjen, men jeg må jo få sagt ifra...

Anonymous poster hash: b82dc...f55
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, da tror jeg at jeg tar mot til meg og ringer på i kveld. Var ikke mye svar å få her :P

AnonymBruker
Skrevet

Helvete.... jeg må jo si ifra til eksen! Jeg er helt sikker på at det ikke kom fra ham, for jeg sjekka meg flere ganger mens vi var sammen, og fikk ingen utslag, men har jo hatt sex med ham i løpet av de siste månedene.

Dét skal jeg i hvert fall ikke gjøre selv. Jeg henter resten av tingene mine og får legen til å kontakte ham. Han er allerede kjempesint fordi han tror at jeg har ligget med andre etter at det ble slutt. Nå kommer jeg til å få høre så mye dritt.... :(

AnonymBruker
Skrevet

(Troll)

Anonymous poster hash: 8d3ea...231
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, da tror jeg at jeg tar mot til meg og ringer på i kveld. Var ikke mye svar å få her :P

Legen din vil kanskje også ha oversikt over mulig smittede, slik at def år beskjed? Eller gjelder det kun visse kjønnssykdommer?

Anonymous poster hash: 288fd...64f

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene. Du fikk klamydia.

GÅ VIDERE I LIVET.

Anonymous poster hash: 443e9...71c
  • Liker 1
Skrevet

Så må du for all del huske å føre det i selvangivelsen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her
Greit... alle jeg snakker med ser ut til å ikke synes det er noe vits i at jeg sier fra til han som ga det til meg når jeg ikke har nr. hans. Da gidder jeg ikke...
Hørtes bare så seriøst ut fra legen.

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Greit... alle jeg snakker med ser ut til å ikke synes det er noe vits i at jeg sier fra til han som ga det til meg når jeg ikke har nr. hans. Da gidder jeg ikke...

Du finner han nok evt gjennom gulesider når du har hans fornavn, alder og vet hvor han bor. Tenk på alle de han evt fortsetter å smitte dersom han ikke får beskjed og behandling.

Stå på :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Du finner han nok evt gjennom gulesider når du har hans fornavn, alder og vet hvor han bor. Tenk på alle de han evt fortsetter å smitte dersom han ikke får beskjed og behandling.

Stå på :blomst:

TS her

Takk for støtte.

Beklager at jeg skrev så mye om dette. Jeg mente ikke å lage en stor greie av det. Jeg skjønner at jeg virker litt hysterisk, men jeg vil gjøre det som er riktig, og jeg har ikke så mange å snakke med.

Han er ikke i Gule Sider. Sjekka adressen.

AnonymBruker
Skrevet

Helvete.... jeg må jo si ifra til eksen! Jeg er helt sikker på at det ikke kom fra ham, for jeg sjekka meg flere ganger mens vi var sammen, og fikk ingen utslag, men har jo hatt sex med ham i løpet av de siste månedene.

Dét skal jeg i hvert fall ikke gjøre selv. Jeg henter resten av tingene mine og får legen til å kontakte ham. Han er allerede kjempesint fordi han tror at jeg har ligget med andre etter at det ble slutt. Nå kommer jeg til å få høre så mye dritt.... :(

Hvorfor i alle dager skal du si fra til eksen??

Anonymous poster hash: 944fb...a38

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Takk for støtte.

Beklager at jeg skrev så mye om dette. Jeg mente ikke å lage en stor greie av det. Jeg skjønner at jeg virker litt hysterisk, men jeg vil gjøre det som er riktig, og jeg har ikke så mange å snakke med.

Han er ikke i Gule Sider. Sjekka adressen.

Du trenger ikke å beklage, alt er i orden. Mulig han ikke har meldt adresseforandring. Jeg ville gått bort dit han bor, funnet navnet hans på ringeklokka, notert det ned og prøvd å finne tlfnr hans dersom ingen er hjemme når du ringer på. Gi deretter legen din hans navn.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du si fra til eksen??

Anonymous poster hash: 944fb...a38

Fordi jeg også kan ha fått det fra ham. Vi har ligget sammen etter det ble slutt.

Han bare lo da jeg sa det :)

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke å beklage, alt er i orden. Mulig han ikke har meldt adresseforandring. Jeg ville gått bort dit han bor, funnet navnet hans på ringeklokka, notert det ned og prøvd å finne tlfnr hans dersom ingen er hjemme når du ringer på. Gi deretter legen din hans navn.

TS her

Var der i dag. Står ingenting utenfor døra om hvem som bor der.

Hvor forbanna vanskelig skal det være?!

AnonymBruker
Skrevet

Forbokstav?

Anonymous poster hash: 42f11...d48

AnonymBruker
Skrevet

Forbokstav?

Anonymous poster hash: 42f11...d48

A

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Jeg synes det er veldig flott av deg at du ønsker å informere sexpartnerne dine om dette! Mye smitte kunne nok ha vært forhindret om alle hadde gjort som deg. :)

Anonymous poster hash: 468a6...453

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...