Gå til innhold

"slutty" eller ikke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har over lang tid mast om at jeg skal gå uten truser og diskre vise meg frem for andre menn som viser interresse. Han har også nevnt at han ønsker at jeg skal klå litt på andre menn når vi er ute på byen.

Jeg har forstått at han tenner veldig på tankene at jeg er litt "slutty", men jeg er i utgangspunktet sjenert og usikker på om dette helt er meg. Jeg tenner på ideen engang i mellom når jeg ser hvordan han reagerer, men å gjennomføre det er en annen sak.

Jeg er litt usikker på hvor vanlig dette ønske er, hvordan menn vil reagere, redd for å bli oppdaget og om jeg også tenner på dette i virkeligheten.

Hvis noen har noen erfaring å dele med meg så hadde jeg satt pris på en tilbakemelding

Anonymous poster hash: 0fda8...daf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste spørsmålet du bør fokusere på, er dette: Er dette noe jeg tenner på?

Personlig kunne jeg kun ha gått truseløs (for å vise meg frem eller ellers) om det ikke var en offentlig setting og alle rundt "var med på leken".

Anonymous poster hash: 5f261...8d8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som typen din er litt cuckold? Altså, slike som liker å se på at kona blir knulla av andre :P

Anonymous poster hash: 19a79...206
Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Jeg er litt usikker på hvor vanlig dette ønske er, hvordan menn vil reagere, redd for å bli oppdaget og om jeg også tenner på dette i virkeligheten.

Hvis noen har noen erfaring å dele med meg så hadde jeg satt pris på en tilbakemelding

Anonymous poster hash: 0fda8...daf

Prøv det. Og mer enn 1 gang. Da finner du ut om det gir deg noe. Det kreves litt "øvelse" før du tør å slippe deg løs og kanskje bli litt kåt av det.

Hvordan menn vil reagere ? De aller fleste vil gi deg et smil eller late som om de ikke ser det. Det blir som et lyspunkt i hverdagen. Og kanskje en og annen særing vil føle at det er upassende. Tror at de aller fleste vil bare syns det er en bra opplevelse.

Spørsmålet blir hvordan dere har tenkt å gjennomføre det. Blotting?( ikke anbefalt) eller type sitte på kafe med skrevende ben under bordet slik at man viser seg frem... eller kanskje bøye seg ned med et veldig kort skjørt rulletrappen? .... stemmer på de to siste alternativene :)

Endret av Coolaid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...