Gå til innhold

Har denne araberen noe sjans?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er araber! Er dette totalt turnoff for dere?

Er dette en virkelig stygg muslimsk araber dere aldri kunne ha gått for?

Kunne dere i det hele tatt ha vurdert en date med han eller kanskje til og med sex? Er han helt uaketuell pga han er fra midtøsten?

static.olj.me/images/news/large/789356_96365278071.jpeg

http://2.bp.blogspot.com/-QqoR9dSkLuA/UXyRZ6SjmLI/AAAAAAAAANU/ed6fZFBeTwY/s1600/f176bb12324ff2093186a3327e93fe3f.jpg

http://g.denik.cz/17/f8/ali-hammoud-libanon-nejkrasnejsi-muz-sveta-mister-international-redakce240813-hk6_denik-1024.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-zvYh5xbhHVM/ULD9gUjeTyI/AAAAAAAApR4/YcCOSl2MNvc/s1600/ali-hammoud-mister-international-2012-lebanon-beautycontestsblog1.jpg

Anonymous poster hash: e3832...c57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Holder meg langt unna religiöse tullinger, uansett om dem er muslimske eller kristne

Anonymous poster hash: c449e...6a8
  • Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Har du hangup på arabere, AB?

Det er j**lig mange tråder her nå den siste uken med akkurat det samme temaet og med en eller annen kar med arabisk avstamning.

Om dette er et personlig problem for deg fordi du selv har arabisk utseende så spør du om råd for å få orden på det, ikke spammer oss ihjel med disse "Ville dere ha knullet denne mannen, jenter?"

- og det samme gjelder dersom jenta di har forlatt deg til fordel for verdens rikeste mann med arabisk utseende, eller verdens nest rikeste skuespiuller med gylden hud, eller for onkelen til tanta til Hepp Stars grandnevø.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er j**lig mange tråder her nå den siste uken med akkurat det samme temaet og med en eller annen kar med arabisk avstamning.

Om dette er et personlig problem for deg fordi du selv har arabisk utseende så spør du om råd for å få orden på det, ikke spammer oss ihjel med disse "Ville dere ha knullet denne mannen, jenter?"

- og det samme gjelder dersom jenta di har forlatt deg til fordel for verdens rikeste mann med arabisk utseende, eller verdens nest rikeste skuespiuller med gylden hud, eller for onkelen til tanta til Hepp Stars grandnevø.

Hva er det du er så sur for?

Anonymous poster hash: 976c0...e76

AnonymBruker
Skrevet

Voksne, oppegående mennesker, tar ikke et blikk på et annet menneske og tenker at den vil jeg ha sex med. I alle fall ikke vanligvis. Veldig uinteressant problemstilling i dine tråder, ts.

Det er ikke noe galt med vedkommende på bilde, men ikke en jeg ville ha falt for.

Anonymous poster hash: b6872...d62
AnonymBruker
Skrevet

Har fulgt med på dine innlegg rundt om på forumet her, du er utrolig sinna!

Kanskje på tide å finne på noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fordi, som hun sier, det blir litt mange av disse trådene?

Her er en av dem. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=858972&page=1

Anonymous poster hash: 542a1...294

Ja vel, men hva hjelper det å bli sur for det? Folk poster da akkurat det de vil her inne og det er helt frivillig å lese her. Men det er jo noen som svarer surt og snerpete uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med Lille-pus. Tror ikke hun er sur:P Jeg er heller ikke sur.

Og for å svare på spørsmålet ditt, TS...

Nei, arabere har ikke sjans hos meg. Jeg synes hvite menn er penere. Synes ikke arabere har så veldig pene trekk. Sier ikke at alle er stygge, og han var ikke stygg han på bildene heller.. det er bare ikke helt min type. Og på grunn av forskjellig kulturell bakgrunn er det heller ikke greit. Er han oppvokst i Norge og oppvokst i norsk kultur, så er jeg fortsatt ikke tiltrukket utseendemessig.

Kan godt være venner med arabere da:) men ikke noe mer enn det.

Anonymous poster hash: 9a384...435
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hva er det du er så sur for?

Har fulgt med på dine innlegg rundt om på forumet her, du er utrolig sinna!

Kanskje på tide å finne på noe annet.

Ja vel, men hva hjelper det å bli sur for det? Folk poster da akkurat det de vil her inne og det er helt frivillig å lese her. Men det er jo noen som svarer surt og snerpete uansett.

Voldsomt så opptatt dere to er av meg.... Nesten så jeg får stalkervibber her.

Sint? Nei. Hva du tenker inne i ditt eget hode må du stå for helt selv, og du må så gjerne dele med meg, men da kan du sende meg en PM så kan vi ha oss en liten koseprat da vet du.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Er ikke dette rasisme?

AnonymBruker
Skrevet

Turn-off for min del. Først og fremst fordi jeg er en heteroseksuell mann selv.

Anonymous poster hash: 1dc7a...6f2

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette rasisme?

Nei.

Anonymous poster hash: 542a1...294

AnonymBruker
Skrevet

Ikke min type :)

Du kunne da ikke eventuelt vist meg din type menn?

AnonymBruker
Skrevet

da kan du sende meg en PM så kan vi ha oss en liten koseprat da vet du.

Hahaha, venta på den. :laugh: Nei, jeg er ikke opptatt av deg, men har lagt merke til at du ofte svarer surt og at du omtrent ikke kan fortelle hvilken skostørrelse du bruker her inne, men må ta det på PM.

Gjest avocadoen
Skrevet

Du kunne da ikke eventuelt vist meg din typE menn?Anonymous poster hash: e3832...c57

Litt mye muskler her, men noe ala dette: http://trendymatter.com/vin-diesel-cast-guardians-galaxy-due-fans/

Liker og best mannfolk med en del hår på brystet og som ellers er ganske maskulin i ansikt og kropp. Liker ikke sånne feminine menn som TS linker til.

Men hvorfor spiller det egentlig noen rolle hvilken type menn jeg liker? Jeg har da allerede samboer og hele pakka, så ingen andre menn bør tenke på hva jeg personlig foretrekker :)

Skrevet

Har heller sex med en araber enn en nordmann.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært på ferie og derfor ikke fått meg meg alle disse arabertrådene det refereres til, men for meg har det ikke noe med utseendet å gjøre at jeg ikke kunne tenkt meg et forhold med en som har et annet livssyn og en ganske annen kultur enn megselv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jada !! Alle damer knuller alle !! Uansett utseende og herkomst. Vi har ingen skrpler. Vi er bare sure knullesyke tøser hele gjenger.

Sånn ! Bra nå ? Rørte det seg i buksa nå ?

Taper !!

Anonymous poster hash: 92828...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...