AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Er det bare hos meg at mensen blir mer klumpete og kommer i større mengde på p-piller? De første dagene må jeg skifte tampong hele tiden. Likte best den vanlige mensen før pillene. Skal det ikke være samme blod og alt, uansett hormoner? Anonymous poster hash: ccae5...fd3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Når du går på p-piller har du ikke mensen, men bortfallsblødning den uka du er pillefri. Hormonene gjør at slimhinnen i livmora blir tjukkere og mer slimete så egg ikke fester seg, derav blir det mer klumpete blod. Det kan variere mengde blod og lengde når en går på p-piller og dette er veldig individuelt Anonymous poster hash: 0879b...72f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Tusen takk for svar! Da vet jeg det! Anonymous poster hash: 46288...bea
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Forresten, vil det alltid være sånn eller er det kun i oppstarten? Ikke så kult å renne som en foss og skifte annen hver time. Er det noe jeg kan gjøre for å minke dette, tabletter eller ettlant?Anonymous poster hash: 46288...bea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå