Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har over lang tid fortalt meg stadig vekk at han gjerne vil ha trekant med meg og ei annen jente. Men hvor finner vi ei ekstra jente? Venninnene mine er selvfølgelig helt uaktuelt

Anonymous poster hash: 88221...6a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har over lang tid fortalt meg stadig vekk at han gjerne vil ha trekant med meg og ei annen jente. Men hvor finner vi ei ekstra jente? Venninnene mine er selvfølgelig helt uaktuelt

Anonymous poster hash: 88221...6a0

Vår erfaring er at det er best at dama går ut på byen. Nettet florerer av useriøse kåte griser, som stort sett ikke holder det de lover. Når hun går ut, vet hun hvor hun skal og hva hun skal se etter.

Anonymous poster hash: 6533a...456

Skrevet (endret)

For det første: du skriver at dette er noe samboeren din ønsker. Trekant kan være kjempefint og gøy, men det må være noe du ønsker og er innstilt på også.

Du har helt rett i at det neppe er noen god ide med noen dere kjenner fra før av. Det kan lett bli issues med å beholde det vanlige vennskapet da. Det beste er nok at dere finner ei jente som dere ikke har noe annet forhold til fra før.

Det finnes mange forum hvor dere kan finne ei jente til. F.eks. nakenprat.com,

Endret av LiseOslo
Skrevet

Vil dere finne ei jente som ikke ser ut som ei burugle, så anbefaler jeg deg å styre unna internett-sjekking.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil dere finne ei jente som ikke ser ut som ei burugle, så anbefaler jeg deg å styre unna internett-sjekking.

Eller en dverg som deg?

Anonymous poster hash: 5af25...0ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...