Gå til innhold

ONS

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en ONS med en fyr som jeg kjenner litt. Han var også min første så sexen var nokså pinlig og vondt (han fikk nok mer ut av det). I løpet av akten greide jeg å fornærme han flere ganger (hva? er du inni meg nå? - nei, det var ikke noe godt :fnise: )....

Saken er at jeg vil gjøre det med han igjen (selv om det var veldig ubehagelig) og kanskje blir vi knulle-buddies.

Har ikke hørt noe fra han på en dag. (jeg vet det ikke er lenge) Lurer på hvordan jeg skal gå frem her og snakke med han for å finne ut om han er interessert i å treffes igjen.

Må bare nevne at han er mye eldre enn meg.

Anonymous poster hash: e7a23...865
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du bør vente noen år med å ha sex :danse:

Virker ikke som du er helt klar ennå!

Anonymous poster hash: 52d1b...827
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er voksen så tror nok jeg er mer enn klar for et aktivt sex liv.

Gjest Awzm me
Skrevet

Start en samtale med han, si at det var første gangen om han ikke visste det, om du sa det tidligere på kvelden så kan du jo si at du ønsker å få litt mer erfaring, og gjerne da med han, og du håper det blir bedre enn det var på ons-et deres

AnonymBruker
Skrevet

Start en samtale med han, si at det var første gangen om han ikke visste det, om du sa det tidligere på kvelden så kan du jo si at du ønsker å få litt mer erfaring, og gjerne da med han, og du håper det blir bedre enn det var på ons-et deres

Han visste det og han tok det pent. Jeg er bare redd for å bli avvist fordi det er en stor sjanse for at han ikke vil ha noe mer med meg å gjøre. Blir det dumt om jeg starter en samtale med å beklage at det ble så pinlig den kvelden...?

Gjest Awzm me
Skrevet

Han visste det og han tok det pent. Jeg er bare redd for å bli avvist fordi det er en stor sjanse for at han ikke vil ha noe mer med meg å gjøre. Blir det dumt om jeg starter en samtale med å beklage at det ble så pinlig den kvelden...?

Ja, jeg ville gjort noe slikt ihvertfall. Sagt at jeg håpet neste gang ville bli bedre, om det blir noe neste gang..? ;)

Sånn liksom

AnonymBruker
Skrevet

Vent til han tar kontakt. Viktig å ikke virke desperat.

Anonymous poster hash: e14f8...1c4
Skrevet (endret)

Så fordi det gjorde vondt for TS så burde ts vente med å ha sex? Idiotisk utsagn. Første gangen er veldig ofte vondt for jenter...

Til TS, vent et par dager med å sende han en melding. Og når du sender en melding så kan du kanskje tulle litt med han og skrive noe som ''Takk for tålmodheten ;) '' Det er bedre å gjøre noe, enn å ikke gjøre det.

Endret av Royalty
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Om en dame hadde sagt noe så jævlig til meg under puling, hadde jeg ikke villet sett bilde av henne engang for resten av mitt liv! Og da klarer du vel å regne ut hvor lite lyst jeg hadde hatt til å prate med henne....

Og hvorfor vil du forresten tilbake til han TS dersom du ikke kjente han i deg og at det var vondt?

Endret av HarryDotter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...