Gå til innhold

P-stav og gravid?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og min partner har nå være sammen i snart tre år, og i fjor August satte jeg inn min p-stav. Vi har begge vært veldig fornøyd med den.
Jeg har tidligere hatt noen ''bivirkninger'' som jeg har sammenlignet med graviditet. Har tatt noen tester, men negative alle sammen.
Men denne gangen er ''bivirkningene'' litt sterkere. Jeg har ømme bryst, føler meg dårlig om morgningen, nedsatt sex lyst, og smerter i magen etter samleie.
Synes dette er så merkelig. Jeg kommer nok til å ta en test, og den vil nok mest sannsynlig være negativ (håper jeg). Er det noen andre med p-stav som føler noe av det samme som meg, eller vurderer om de er gravide pga rare symtomer? :forvirra:
Har aldri snakket om dette med noen andre før, og håper på at dere kunne dele deres opplevelse med p-stav :))

Videoannonse
Annonse
Gjest Jeeeeeeea
Skrevet

Jeg har ikke P-stav selv, men var med en venninne når hun satt den inn og snakket litt med legen om det. Den er 99,9 % sikker, og det kan nesten sammenlignes med å være steril - så sikkert er det! Hun hadde aldri hørt om noen som hadde blitt gravid med den, og sa at det var så godt som umulig.

Men siden du har litt symtpomer på at du kanskje er gravid, tror jeg nok det er lurt at du tar en test bare for å være helt sikker :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Godt å høre litt andres synspunkt! Nei jeg vet den er såpass sikker, men rart med det når man får sånne rare symptomer :P tusen takk igjen! :-)

Jeg har ikke P-stav selv, men var med en venninne når hun satt den inn og snakket litt med legen om det. Den er 99,9 % sikker, og det kan nesten sammenlignes med å være steril - så sikkert er det! Hun hadde aldri hørt om noen som hadde blitt gravid med den, og sa at det var så godt som umulig.

Men siden du har litt symtpomer på at du kanskje er gravid, tror jeg nok det er lurt at du tar en test bare for å være helt sikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...