AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 Hva er deres flaueste øyeblikk i senga? Mitt var en gang jeg og typen hadde spist ertesuppe. Vi hadde god sex. Plutselig slapp han mange store fiser og rommet stinka grusomt. Vi stoppa opp og begge ble brydd. Så feis jeg også...Anonymous poster hash: 68f54...3ea
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Fikk en rift og blødde derfor en del. Var første gang med en jeg holdt på med. Han ble jo skrekkslagen stakkars, for han hadde blodangst. Det var han som så at det var en rift, så heldigvis ikke mensen-mistanke. Men han svimte jo da av istedenfor. Anonymous poster hash: 354ac...9be
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 Uff ja.. Her kom jeg med en fittefis når jeg og gubben drev på.. han så på meg med store øyne, jeg flirte og flirte.. Men vi gjordet oss ferdig med akten:) Har hatt det noen ganger etter på også.. Anonymous poster hash: fd134...b92
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 Uff ja.. Her kom jeg med en fittefis når jeg og gubben drev på.. han så på meg med store øyne, jeg flirte og flirte.. Men vi gjordet oss ferdig med akten:) Har hatt det noen ganger etter på også.. Anonymous poster hash: fd134...b92 Jeg feis typen i ansiktet da han tok meg bakfra, det var en type eggfis...Dette er to år siden, og vi har ikke hatt oss i den stillingen siden.. Anonymous poster hash: 3d414...efe 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 Etter en heftig doggy med typen, da han dro seg ut kom den store brakende fittefisen ut. Vi lo så tårene trillet Anonymous poster hash: 9dddc...339 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 Dette var ikke meg (lover!) men ei venninne av meg spydde mens hun ble tatt bakfra, og for å skjule dette for typen spiste hun spyet sitt igjen.Anonymous poster hash: ccdb1...a23
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Dette var ikke meg (lover!) men ei venninne av meg spydde mens hun ble tatt bakfra, og for å skjule dette for typen spiste hun spyet sitt igjen.Anonymous poster hash: ccdb1...a23 Alt man gjør for å beholde æren, stakkars venninna di, tror du typen fikk det med seg? Anonymous poster hash: 9dddc...339
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #8 Skrevet 8. august 2014 Alt man gjør for å beholde æren, stakkars venninna di, tror du typen fikk det med seg? Anonymous poster hash: 9dddc...339 Hun påstår at han ikke fikk det med seg, men jeg antar at hvis jeg var en gutt og tok ei jente jeg så spydde, ville jeg ikke klart å holde den oppe Anonymous poster hash: ccdb1...a23
Apocalypse Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Første gang jeg opplevde "fittefis" var ganske pinlig. Jeg hadde overnattet hos en fyr og vi hadde sex morgenen etter. Ingen av oss sa et ord og prøvde å være stille i frykt for å vekke moren hans - helt til han løftet beina mine opp i været og DEN fittefisen kom ut. Nå ler jeg alltid av det hvis det skjer, men det verste den gangen var at ingen av oss turte å si noe. Samme fyren tok meg bakfra en gang, og klarte å stange hodet mitt i sengekanten så jeg begynte å blø neseblod. Det var også ganske flaut. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå