Gå til innhold

Forex/Western Union


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle hente ut noen penger sendt via Western Union i filialen deres i Bergen i dag. Selv hadde jeg sett at avsender satte dem direkte inn på konto, men han bor i USA og det var enklest for ham å bruke Western Union.

Jeg ble fortalt at referansenr var alt jeg trengte. da jeg endelig fikk oppsøkt filialen på Strandkaien, ble jeg sendt avgårde med uforurettet sak pga stavefeil i mellomnavnet og at jeg ikke visste eksakt beløp.

Fikk avsender til å rette opp i dette i USA, og for andre gang på en uke slapp jeg å jobbe fra 06-21 uten muligheter for bare å svippe innom noen private ærend i arbeidstiden, så jeg stakk innom igjen.

Og fikk beskjed om at Forex var tom for norske kroner.

Ikke kunne pengene settes inn på min konto.

Ikke kunne jeg få dem ut i annen valuta.

Ikke kunne noen hente dem for meg med fullmakt.

Så ble jeg henvist til en avdeling i Olav Kyrresgate 39, som må være usynlig. Fant et annet Western Union-kontor i et kjellerlokale med afrikanere som ikke forstod hverken norsk eller engelsk og som bare maste om avdelingen ved "fishmarket". Deres ansatte som henviste meg dit, kunne ikke for eksempel ringe den andre avdelingen for å spare meg for en bomtur.

Er de utsolgt for en genser i min størrelse på klesbutikken, pleier gjerne de ansatte der å ringe til de andre avdelingene for å sjekke om de kan ha rett str inne. Men de lever jo av salg og service...

Er det meningen at jeg skal ta fri fra jobb en uke, oppsøke kontoret deres hver dag i HÅP om at de kanskje har nok penger til meg?

Hilsen oppgitt.

Anonymous poster hash: 0e4dd...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var innom igjen i dag, da var plutselig mellomnavnet feil og beløpet måtte oppgis i norske kroner.

Hvorfor jeg ikke ble fortalt det i går, "visste han ikke".

Skulle faen meg tro de er i samme selskap som Ryan Air eller det er innreise til USA det er snakk om....

Anonymous poster hash: 0e4dd...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...