AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #1 Skrevet 7. august 2014 uff ja, jeg måtte lage en bruker her inne for å få svar på dette. jeg barberte meg i dag tidlig med engangsbbarberhøvler(fordi jeg ikke har råd til noe annet atm) og etter shaving(la merke til det da jeg satte meg på bussen) så fikk jeg røde prikker på størrelse med gåsehud, etter nesten 10timer har det spredd seg nedover hele benet og det er liksom masse røde prikker... nå sitter jeg hjemme og får panikk over det.(det blir forresten rødere og rødere) noen som har en anelse om hva det er og hvordan jeg får det vekk? det verken klør eller svir. noe krem jeg skal kjøpe? Anonymous poster hash: 3afcb...671
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #2 Skrevet 7. august 2014 Det er helt vanlig og er mikrosår etter barbering. Det går vekk etterhvert Anonymous poster hash: 756e4...434
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #3 Skrevet 7. august 2014 uff ja, jeg måtte lage en bruker her inne for å få svar på dette. jeg barberte meg i dag tidlig med engangsbbarberhøvler(fordi jeg ikke har råd til noe annet atm) og etter shaving(la merke til det da jeg satte meg på bussen) så fikk jeg røde prikker på størrelse med gåsehud, etter nesten 10timer har det spredd seg nedover hele benet og det er liksom masse røde prikker... nå sitter jeg hjemme og får panikk over det.(det blir forresten rødere og rødere) noen som har en anelse om hva det er og hvordan jeg får det vekk? det verken klør eller svir. noe krem jeg skal kjøpe? Anonymous poster hash: 3afcb...671 Huden er nok kanskje bare irritert Hva brukte du før og etter barbering? Barberkrem før og fuktighetskrem etter? Anonymous poster hash: 4e161...bdf
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #4 Skrevet 7. august 2014 uff ja, jeg måtte lage en bruker her inne for å få svar på dette. jeg barberte meg i dag tidlig med engangsbbarberhøvler(fordi jeg ikke har råd til noe annet atm) og etter shaving(la merke til det da jeg satte meg på bussen) så fikk jeg røde prikker på størrelse med gåsehud, etter nesten 10timer har det spredd seg nedover hele benet og det er liksom masse røde prikker... nå sitter jeg hjemme og får panikk over det.(det blir forresten rødere og rødere) noen som har en anelse om hva det er og hvordan jeg får det vekk? det verken klør eller svir. noe krem jeg skal kjøpe? Anonymous poster hash: 3afcb...671 Jeg har også mange små røde prikker(prikkene står ikke ut, de er innbakt i huden) på begge leggene. De har jeg hatt i et par år og har aldri gått bort. De svir/klør heller ikke. Vet ikke hva det er og det hemmer meg ikke utenom at det er forferdelig stygt å se på da ... Anonymous poster hash: 4f690...9bf
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #5 Skrevet 7. august 2014 uff ja, jeg måtte lage en bruker her inne for å få svar på dette. jeg barberte meg i dag tidlig med engangsbbarberhøvler(fordi jeg ikke har råd til noe annet atm) og etter shaving(la merke til det da jeg satte meg på bussen) så fikk jeg røde prikker på størrelse med gåsehud, etter nesten 10timer har det spredd seg nedover hele benet og det er liksom masse røde prikker... nå sitter jeg hjemme og får panikk over det.(det blir forresten rødere og rødere) noen som har en anelse om hva det er og hvordan jeg får det vekk? det verken klør eller svir. noe krem jeg skal kjøpe? Anonymous poster hash: 3afcb...671 Aloe vera krem vil kanskje hjelpe Anonymous poster hash: 4e161...bdf 1
Jente13år Skrevet 7. august 2014 #6 Skrevet 7. august 2014 (endret) Huden er nok kanskje bare irritert Hva brukte du før og etter barbering? Barberkrem før og fuktighetskrem etter? Anonymous poster hash: 4e161...bdf jepp, hadde ikke fuktighetskrem i dag så jeg brukte bare en bodycream(?)ting Endret 7. august 2014 av Jente13år
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #7 Skrevet 7. august 2014 jepp, hadde ikke fuktighetskrem i dag så jeg brukte bare en bodycream(?)ting Er bodycreamen sterkt parfymert eller ikke egnet for bruk på nybarbert hud av andre grunner, kan det ha skapt irritasjonen. Det går sikkert fort over. Men jeg ville nok ha skylt beina sammen med litt mild såpe for å få bort restene av bodycreamen. Anonymous poster hash: 4e161...bdf 2
Jente13år Skrevet 7. august 2014 #8 Skrevet 7. august 2014 Er bodycreamen sterkt parfymert eller ikke egnet for bruk på nybarbert hud av andre grunner, kan det ha skapt irritasjonen. Det går sikkert fort over. Men jeg ville nok ha skylt beina sammen med litt mild såpe for å få bort restene av bodycreamen. Anonymous poster hash: 4e161...bdf oki! tusen hjertlig takk:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå