Gjest Virvar Skrevet 18. juli 2004 #21 Del Skrevet 18. juli 2004 Bare så kjipt når lommeboka sier STOPP, og man egentlig ikke har det man trenger for å begynne. Tror jeg holder meg til å lime bilder inn og pynte med klistremerker jeg, og glitterpenner. litt rimeligere. (Og så får man flere bilder på en side enn om man skulle laget ett "renraset" scrappbook album) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 18. juli 2004 #22 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg har fått dilla! og så må jeg si meg enig med denne komentaren : Må bare tipse om scrapbookexpress.no. Supert forum der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 18. juli 2004 #23 Del Skrevet 18. juli 2004 Min kommende svigerinne er hekta, men jeg har laget kun 2 sider så langt. Da min kjære var i USA kjøpte han en hel masse ark, stempler og mye mer for en hel formue. Men så skal det jo brukes og det er jo mye billigere i USA enn det er i Norge. Har faktisk avtalt scrappe-kveld med svigerinnen min nå på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå