Gå til innhold

Hva er det beste dere har spist?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det beste dere har spist? Fortell om deres beste matopplevelse :D

Anonymous poster hash: 591ef...191
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hallo :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mammas hjemmelagde pizza i barndommen. :)

Anonymous poster hash: f911c...3e7

Skrevet

Koreansk barbeque og kald nudlesuppe (også koreansk).

Skrevet

Koreansk barbecue var helt ok, men langt fra det beste jeg har spist.

Jeg har spist utrolig mye god mat, og kan faktisk ikke velge, men noe av det beste jeg kan tenke meg er nykokte krabber - så siden det er sommer tror jeg at jeg velger det.

:heks:

• Liker 1
Skrevet

Softis! Har ikke spist det på over et år nå, men det er godt :laugh:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Langsteikt indrefilet av kalv laget av proff kok.

Krabbekaker kommer også ganske høyt opp på listen.

Anonymous poster hash: 131ce...f9f

Skrevet

Beste er vanskelig å si, men her er noe som kommer høyt på listen:

Hjemmelaget vaniljeis med valnøtter i, krydderkake, sushi, baguette med krabbe og majones, hvitløksbaguette med ost inni og et slags hvitløksbrød jeg hadde i London i høst.

Gjest Ennasus
Skrevet

Vanskelig å si, men en gang lagde min far kremen kongekrabbesuppe, kongekrabbekvotene var fersk, og det var supergodt!

AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelaga pizza! (Grov bunn, kyllingkjøttdeig, peperoni, mais)

Anonymous poster hash: 1bd9f...42c
AnonymBruker
Skrevet

Toro sushi

Anonymous poster hash: 90aa9...59b
AnonymBruker
Skrevet

Men beste matopplevelse var nok kvelden på Maaemo i Oslo :) Alt var godt, vakkert og fantastisk!

Anonymous poster hash: 90aa9...59b
Skrevet

Må være blåskjellsuppe med safran, på en lekker sjømatrestaurant, en gang for lenge siden. Drømmer om den enda.

Skrevet (endret)

Okonomiyaki, tror jeg. Kunne spist det hver dag. Ikke akkurat gourmetmat, men det er saa gooooooodt. I tillegg elsker jeg at man lager det til selv paa restauranten, det er morsomt :D

Saa var det en liten restaurant et sted i Roma som hadde den beste pastaen jeg noensinne har smakt. Synd jeg aldri kommer til aa finne den igjen om jeg drar tilbake en gang.

Endret av Fnisu
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En saftig brownies som ordentlig seig og saftig, med iskrem til.

Anonymous poster hash: 780ab...93c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Okonomiyaki, tror jeg. Kunne spist det hver dag. Ikke akkurat gourmetmat, men det er saa gooooooodt. I tillegg elsker jeg at man lager det til selv paa restauranten, det er morsomt :D

Saa var det en liten restaurant et sted i Roma som hadde den beste pastaen jeg noensinne har smakt. Synd jeg aldri kommer til aa finne den igjen om jeg drar tilbake en gang.

Kan du fortelle litt mer om denne okonomiyakien? Ble nysgjerrig og prøvde å google, men skjønner ikke helt hva det er? Ser ut som man bare klæsjer sammen en hel haug med random ting:P

Hva hadde du i din okonomiyaki?

AnonymBruker
Skrevet

Foie gras de canard, perfekt tilberedt på en bedre restaurant. Helt fantastisk godt. Synd det ikke er spesielt dyrevennlig ...

På delt førsteplass: Jamón ibérico de bellota. Dette har jeg spist mange flere ganger. Verdens beste spekeskinke.

Anonymous poster hash: af43d...06e
AnonymBruker
Skrevet

krydderris toppet med frityrstekt gulerøtter, poteter og rosiner, stekt lammekjøtt, chilisaus, chidini og banan ved siden av.

Anonymous poster hash: 4db8d...7e6
AnonymBruker
Skrevet

Hummer.

Anonymous poster hash: ad8fb...e1f
Skrevet

En pizza jeg kjøpte på en random pizza shappe i osawa-onsen - Japan. Uten tvil det mest smaksrike og gode produktet jeg noensinne har smakt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...